Gå til innhold

Mulig jeg kommer tilbake hit snart....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Oppdatering:

Kom til legen og fortalte at jeg er i uke 5 og har begynt å blø, men at det er annerledes siden forrige SA...da hadde jeg masse smerter i tillegg. Måtte ta en graviditetstest og den viste positiv! Legen sa at en blødning kan være tegn til en påbegynt SA, men at det selvsagt finnes unntak. Jeg venter nå på telefon fra legen om når jeg skal på GU...håper det blir i morgen tidlig!!!

Dette er skummelt....håper den lille spiren klamrer seg fast der inne!!!!

Jeg ville bare si deg at jeg også hadde blødninger da jeg gikk gravid med nummer en, og i dag har vi verdens skjønneste lille barn. Så det behøver ikke være farlig. Bra at du ikke har smerter. Det er et godt tegn. Ønsker deg masse lykke til.

Du skal forresten holde deg helt i ro. Det fikk jeg beksjed om. Ingen tunge løft, ingen hopping, stress etc. Og dette helt til alle blødninger er borte.

Oppdatering:

For lang kø på sykehuset til GU....må få ny time i morgen tidlig eller torsdag! Blør fortsatt, men tenker positivt siden jeg kjenner murringer og har ingen smerter!!!

Utrolig kjedelig at ingen kunne ta kveldsvakten min på jobb, men vikarer har vel ingen vikarer!?!

Jeg kan ikke annet enn vente, og håpe på det beste!

Annonse

Oppdatering:

Fikk ny time på Ullevål i morgen klokken 13.00. Tror blødningen har gitt seg litt, det er i alle fall ikke like mye.

Sist gang jeg hadde en SA så husker jeg at jeg plutselig en dag ikke følte meg gravid lengre! Legen spurte da også om det samme før jeg fikk henvisning til GU...

Min trygghet fortsatt på at spiren klamrer seg fast er fordi jeg kjenner murringer, jeg føler meg fortsatt gravid, og jeg har ingen smerter!

Oppdatering:

Har vært på sykehuset til GU undersøkelse i dag. Ut i fra første dag av siste mens er jeg 5+3 uker på vei. På ultralyden så hun ingenting, men sa det var litt vanskelig å se siden jeg hadde full blære!?!

Jeg spurte om det var lett å se siden jeg var såpass tidlig på vei, og hun sa at det var det ikke. Hun sa at enten er jeg færre uker på vei, eller så har det vært en spontanabort! :(

Tok en blodprøve, og skal inn igjen på lørdag for enda en blodprøve for å sjekke og HCG har steget eller sunket. De ringer meg på mandag for endelig svar!!!

Dette blir en fortvilende helg dere, det hjelper lite at min kjære skal bort i utdrikningslag hele helgen!

Skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt kjenner murringer??? Jeg er så bekymret, og jeg føler at det er noe feil med meg!!!

Åh! Jeg håper denne helgen forsvinner fort!!!!

JEG VIL HA BABY I MAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...