Gå til innhold

Oj, oj, oj, oj, oj, oj...... Testet positivt idag!!! (samme som skravlesiden)

Anbefalte innlegg

.... og jr. er straks bare 7 mnd!!!!! Hjelpes meg!!!!!!!

Hadde planer om å prøve på to tette, siden det tok 3 år med nr 1..... men har jo ikke begynt å prøve ennå (skulle vente til slutten av året, var planen...). Ble helt satt ut jeg nå!!!

Der røyk planen om å reise rundt i 2 mnd på pappaperm, men vi tar det igjen med 2 små ved neste mulighet!!!

Mange i samme situasjon??

Fortsetter under...

Annonse

Grattis!

Har ca samme mellom mine to yngste jenter(5 og 20 mnd nå) og vi stortrives virkelig med jenten våre.

Det er ikke noe mer sjarmerende enn når hun største spør etter lillesøster som det første om morningen, og lyser opp i et smil når hun ser henne. Og lillesnupp har et om mulig enda større smil når hun ser storesøster.

Så det blir morro for dere:-) Permisjonstiden blir selvføgelig ganske anderledes nå enn sist, med en del mer rutiner og ting som må gjøres. Begge er hjemme, men storsøster har akkurat begynt i barnehage to dager i uka....det anbefales:-)

Jepp. -Og gratulerer. Gullet her er 9 mnd og jeg er 15 uker på vei med neste.....

Det sies jo at det ofte er lettere å bli gravid igjen når det ikke er så lenge siden sist, og det er vel vi bevis på da.....? Vi ville også ha to tette, men ble vel gravid før vi egentlig hadde begynt å prøve vi også....haha

;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...