Anonym bruker Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 Det begynner jo å bli ubehagelig å ligge på magen, men er litt engstelig for at jeg skal "mose" den lille. Noen som vet om det er skadelig for den lille??
Bjarne Marie Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 Jeg ligger også på magen og gjorde det også gjennom hele mitt første svangerskap (er på vei med nr 2 nå). Det gikk helt greit det du merker etterhvert selv når det blir ubehagelig å ligge på magen. På slutten av første svangerskap lå jeg med det ene kneet gått trukket opp oppunder haken slik at jeg lå mer på siden av magen enn direkte på den. Tror ikke det skal ha så mye å si for som sagt så merker du når det blir ubehagelig. Men er du redd så kan du jo også alltids forhøre deg med den du går til kontroll hos...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2006 #4 Skrevet 13. juni 2006 Jeg er 17 uker på vei... Så magen er jo ikke stor enda, men begynner jo å bli ubehagelig å ligge på den lille klumpen som er der
grå :) Skrevet 13. juni 2006 #5 Skrevet 13. juni 2006 ingen fare! det er ubehagelig lenge før det er noen fare. de ligger veldig godt beskytta inni der:)
Chimera Skrevet 14. juni 2006 #7 Skrevet 14. juni 2006 jeg turte aldri å ligge på magen i frykt for å klemme flat bebisen så jeg sluttet å sove på magen samme dag som jeg fant ut jeg var gravid i uke 8. Dumme meg har ikke hatt en god natts søvn siden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå