Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ække lett å være student når man har en ettåring i huset bestandig. men har jo gått greit, men må vel innrømme at jeg ikke føler meg 100 % forberdt. har vel lest det meste, men er usikker på hvor mye jeg husker gitt. hadde det enda vært en skriftlig eksamen, men den er muntlig. hele pensumet til barnevernspedagog studiet for i år. sukk er masse det. får gå som det går. men er skit nervøs. måtte sitte her litt å ta en pause fra pugging av diverse tankekart. men får vel sette meg til å lese igjen. benytte tiden mens lillemor er i barnehagen. solen skinner ute og jeg har mest lyst til å ta med seg se og hør å lese sladder på verandaen. men men i morgen ettermiddag kan jeg hvertfall ta fullstendig ferie. å slippe å bruke kveldene etter lillemor har lagt seg. slipper i hvertfall å ha dårlig samvittighet ovenfor mannen min når jeg sitter på kveldene å leser. for nå er det jo fotball vm for alle penga om dagen. så han er ikke mulig å få kontakt med uansett. sikker på at jeg kunne spradet rundt i bare string truse og gullsko uten hadde han hadde brydd seg he he.

nei får lese videre. måtte bare få ut litt frustrasjon.

er nervøøøøøøøøs!

Fortsetter under...

Lykke til! Går nok bra skal du se :-)

Selv foretrekker jeg muntlig for da kan du følge med på sensor. begynner sensor å rynke brynene er man på villspor og kan rette opp igjen og man kan også få et lite puff i riktig retning. På skriftlig er man prisgitt kun sin egen hukommelse og jeg vet ikke hvordan det er med deg, men min er ikke alltid den beste. Husk å ta en lang pasue fra lesingen også da!

takk for tips. har ikke tenkt på det før at man kan følge med på sensor, har bare tenkt på sensor som en skikkelig stress faktor. skal ta pause fra lesingen når lillemor kommer hjem. da skal vi bare kose oss fram til hun skal legge seg i 7 tiden. er jo nydelig vær så skal være ute å lage sandkaker huske og kose oss.

så skal samboer høre meg i de tankekartene jeg har laget å bare håpe han forstår noe av dem

Har praktisk muntlig eksamen imorgen jeg da. Går sykepleiern!

Har en gutt på 16 mnd som er overalt hele tiden og ikke vil legge seg før ni på kvelden så da får jeg ikke lest + at jeg er gravid i uke 6 og er trøtt som ei strømpe og uggen på kvelds tid noen ganger hehe

Skal bli deilig å få sommer ferie i morgen : )

Lykke til !!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...