Anonym bruker Skrevet 13. juni 2006 #1 Del Skrevet 13. juni 2006 Heia, går det bra med dere? Jeg var jo på ul i går, og det var skikkelig deilig!! ;-) Spira var 31,4 cm lang, så legen lurte på om jeg kanskje var en uke lengre... ;-) I hvilken uke var din spire ca så lang? Tusen takk for svar! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 13. juni 2006 #2 Del Skrevet 13. juni 2006 Hei hei.. Med oss går det så bra atte... Vi var på UL for en uke siden 6.6.06.....(666, iiiik) Da var bønna 3.19 cm stor, og da sto det på skjermen på UL maskinen 10 w 1 d (10+1)... Og jeg så vet ikke akkurat at den rørte på seg, men han måtte snu den ultralyd dingsen hele tiden for tydeligvis snurret den litt rundt... Men så hjertet klart og tydelig ligge på venstre side og hamre ivei... Skal på privat UL 21.06....klarte ikke vente til ordinær...hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2006 #3 Del Skrevet 14. juni 2006 Hehe, spira mi var helt "gal"! Det var kjempe vanskelig å få tatt bilder! ;-) Det stod 10+2 på bildet mitt, og i flg min terminberegning, var jeg 9+3 den dagen... -Kanskje jeg er en uke lengre?!? ;-) Jeg fikk 2 brev fra sykehuset i går! Ett om at jeg hadde fått fødeplass og det andre var ul 14/8. Jeg skal jo til Drammen, og det var deilig å vite at alt er i boks nå! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå