Gå til innhold

Før dere går i butikken og kjøper BeSafe, se her!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Den koster 299,- eller 399,- mener jeg i butikken... Går du inn på denne linken, trykker på konkurranse, får du den til 199,-! ;-o

 

www.hts.no/verdensnyhet

 

-Dagens litte sparepengertips fra meg! ;-o hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk, da har jeg bestilt :) Håper det gikk i orden, ble noe krøll da jeg skulle bekrefte... hihi.. gøy! Kan du ikke legge inn dette innlegget på 2.trimester også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, selvsagt kan jeg det, men de fleste har vel kjøpt allerede ;-) (men jeg legger inn en der også)

 

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verken forrige gang eller denne gangen har jeg somla meg til å skaffe BeSafe i 1.trimester... Går over til 2.tri på søndag, rekker neppe å få BeSafe før det :) Forrige svangerskap fikk jeg ikke vite om hva det var eller hvorfor man burde bruke det før 3.trimester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man er gravid, kan en eventuell kollisjon eller annen situasjon føre til at magebeltet på sikkerhetsselen strammer hardt over mageregionen. Dette kan være svært ubehagelig, og i ekstreme situasjoner direkte farlig for barnet der inne.

 

BeSafe er en slags pute du sitter på, med en festeanordning for magebeltet så det går "ned" mellom beina dine. Dermed slipper du å få magebeltet over magen, det festes altså på puta mellom lårene dine istedet.

 

Jeg brukte BeSafe i forrige svangerskap. Sikkerheten var selvsagt viktig, men den største grunnen til at jeg brukte det var faktisk komfort :) Det var utrolig behagelig å slippe å ha magebeltet som stramma over en voksende mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dette beltet egentlig noe for seg??? Leste i et blad her at det egentlig bare bar tull, og ikke hadde noen dokumentert positiv virkning. Husker ikke hvem det var, men trafikktilsynet/etaten eller noe i den duren sa at de ikke anbefalte noen å bruke penger på et slikt belte. Det er jo bare å legge magebelte under magen når du spenner deg fast. Det sklir jo ikke opp av seg selv. (I hvertfall ikke npr magen begynner å bli stor) Så jeg sparer nå de pengene... Er bare nøye med å legge magebeltet over hofta og ikke midt over magen.

(bare et tips hvis noen har dårlig samvittighet for ikke å ha råd til å skaffe dette. Det er jo ikke nødvendig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det strammer hardt og brått så får livmora seg en trøkk selv om magebeltet ligger under magen. Sjansen for at det skal skje noe derimot er forsvinnende liten. Jeg syns derfor det er helt ok å ikke gå til anskaffelse av dette beltet. Det er jo så innmari mye vi skal passe på og ha dårlig samvittighet for også! Hovedgrunnen til at jeg brukte BeSafe var fordi det var veldig ubehagelig å ha beltet både på, over og under magen. Det var rett og slett av hensyn til meg selv - egoistiske jenta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...