Gå til innhold

April: Korleis går det med ammetåka???


Birna og Thorny Sara

Anbefalte innlegg

Her er det jaggu meg gale altså....

Var i butikken i går og gløymde varene. Gik berre rett ut av butikken og kom ikke på varene før lang tid seinare....

 

Har mange ganger satt melka oppi skapet og kjeksen i kjøleskapet...

 

Gløymer heilt hva eg må gjøre nå om dagen. Håper at dette gir seg snart, eg har en mobil som piper i et sett til å minne meg på det eg treng å gjøre men det hjelper ikke, resten av familien er begynt også...

 

Korleis er det med dere andre og ammetåka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he,kjenner meg godt igjen der ja :-D

 

Leste en plass at det pleide å bedre seg rundt 3-måneders alderen,satser på at ting blir bedre da :-)

 

Godt jeg har sambo til å minne meg på ting,ellers hadde jeg brent huset ned for lenge siden(glemmer at jeg setter ting på koking.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har leita etter et par bukser i snart en time nå...brukte dem for noen dager siden....ligger ikke i skittentøyet, ikke på snora, ikke i hylla eller på gulvet verken på badet eller soverommet...hvor mange plasser går det ann å legge et par bukser????

 

dette er så irriterende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, godt at det ikke bare er meg! hehe..

 

Jeg glemte en time på helsestasjonen, og ringte for å få ny..da oppga jeg fødselsdato til største jenta mi, men det var jo ikke henne som skulle dit..og hun lette og lette i sikkert 5 min før jeg kom på det! haha

Ikke rart hun ikke fant timen min! hihi

 

Og så surrer jeg, går frem og til bake og huske ikke hva jeg skal! haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrur konstant på feil plate på komfyren..

En dag glemte jeg igjen vogna med babyen i etter jeg hadde pantet flasker ved automaten, merket at det ble litt tomt da jeg kom i kassa for å betale... hadde bare pantelapp og noen varer i en liten kurv... Småen stod igjen i andre enden av butikken.... hehe... godt jeg ikke dro..

 

Har ikke fått ammetåke før de siste ukene i grunn, han er 9 uker nå.

Må også lage huskelapp på absolutt alt!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt fryktelig glemsk. Tror nok tankene mine for det meste kverner rundt Kristoffer ja. Tar f.eks med X antall poser med tomflasker i bilen når jeg skal på butikken, og der blir de værende. Er for mye forlangt at jeg skal huske å pante dem :o)

 

Ellers tar jeg meg selv i å stå å snakke med noen, uten egentlig å høre et ord av hva som blir sagt. Som regel står jeg da og tenker på hvor lenge det er siden Kristoffer har hatt avføring, hvor lenge det er siden han har fått mat, hvor lenge det er siden han har sovet osv.

 

Svarene jeg gir kan også være helt i ørska. Bare tull som kommer ut av munnen min. Hehe. Og ting er aldri der de skal være lengre. Sambo fant saksa i skuffen med boxere si en dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...