Gjest Skrevet 13. juni 2006 #1 Del Skrevet 13. juni 2006 ja da har jeg også bare 40 dager igjen. nå nærmer det seg. spennende... gleder meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loppelill Skrevet 13. juni 2006 #2 Del Skrevet 13. juni 2006 Det går kjempe fort. Jeg har 43 dager igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma-til-nr.3*29.07.høygravid Skrevet 13. juni 2006 #3 Del Skrevet 13. juni 2006 så bra du fortsatt er her. synes å huske at du var litt bekymret for å føde for tidlig......? Selv har jeg noen dager igjen til jeg er høygravid, men jeg har blitt mye roligere nå som jeg har kommet så langt. var redd for fortidlig fødsel en stund. Lykke til videre! Kanskje vi sees på sykehuset? du skulle føde i skien ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. juni 2006 #4 Del Skrevet 13. juni 2006 jeg er her enda. ja legene var bekymret for at lillegutt kom litt tidlig. men det ser ut til at det går bra nå. jeg skal føde i skien. gleder meg til fødselen er overstått og jeg får se lille mini. lykke til videre du å, mamma-til.nr.3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. juni 2006 #5 Del Skrevet 13. juni 2006 gratulerer du også! Deilig og endelig ha kommet så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona og Sine Skrevet 13. juni 2006 #6 Del Skrevet 13. juni 2006 I dag er jeg å høygravid!! Graulerer til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juli-igjen Skrevet 13. juni 2006 #7 Del Skrevet 13. juni 2006 Da er vi tre. Synes det går rasende fort nå. Er dere begynt å bli klare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. juni 2006 #8 Del Skrevet 14. juni 2006 jeg må si jeg begynner å fæle meg klar ja! Har tenkt en del på fødselen å sånt i det siste. Men jeg tror ikke jeg kan bli 100% forberedt på det vi har i vente! Men nå gleder jeg meg sånn til å se den lille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå