Gå til innhold

Gruer meg...


♥Spirevipp♥

Anbefalte innlegg

...til å få vite hvordan det har gått i dag! Skal til legen nå klokken 11 for å finne ut om jeg har hatt SA nr.2!!! Håper så inderlig at det skal gå bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingrene for deg, og håper virkelig alt står bra til med spira di!

Stor oppmuntrende klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk i alle fall bekreftet at jeg er gravid av legen....men venter nå på time hos GU!!! Legen sa hun har opplevd noen som har blødd tidlig i svangerskapet som det har gått bra med, men en blødning er også ofte tegn på at det kan være en påbegynt SA. Hun var ikke mye betryggende...ble nesten bare mer redd jeg nå!!!

 

Håper jeg får en time i morgen tidlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er fånyttes å si det, men... prøv å slappe av! Det er ingenting du kan gjøre akkurat nå annet enn å tenke positive tanker. Vi krysser fingre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kloke ord! Tror jeg skal høre på deg også....lage meg litt mat og slappe av litt forran TV`en! Å være her inne, gjør meg kanskje enda mer nervøs????

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg måtte faktisk ta meg en pause fra BIM noen dager, følte på et tidspunkt at jeg gikk rundt hele tida og kjente etter tegn på at jeg kanskje mistet, og innbildte meg at jeg hadde typiske SA-tegn........ vi jenter er vel bare sånn, bekymrer oss ALT for mye. Husk: den største prosenten går det faktisk bra med :) Gudd løkk!!! spis litt mat og slapp av du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal tenke på deg jeg.Dette skal nok gå bra.Men ikke gå rundt å kjenne etter det blir bare dumt.Har selv opplevd flere(3) sa så jeg vet hvordan det føles,men det er så lite man kan gjøre med det da.nå har jeg en nydelig sønn

 

http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/434908

 

og venter nr 2 i februar hvis alt går bra da,og det skal det gjøre:)

 

Lykke til lille venn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Så nydelige bilder....gleder meg til at jeg har masse bilder av min unge å vise fram!!!

 

Takk for omtanken!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...