Gå til innhold

28.uke

lillebæibi

Anbefalte innlegg

Jeg går nå inn i min 28.uke. Svangerskapet til nå har ikke forløpt slik jeg hadde sett det for meg. Jeg har alltid vært den store sterke friske superkvinnen som jobber og jobber med tusen jern i ilden... Å være redusert og avhengig av andre har vært en utfordring psykisk. De første fire mnd kastet jeg opp hver dag. Jeg mistet to ganger før jul og har vært til regelmessige undersøkelser til lege, spesialist, gynokolog, sykehus og jordmor. Har fått 6.ul tilsammen. Den siste mnd har jeg vært sterkt plaget med kynnere og smerter. Har en stressende jobb med dårlig miljø. Har blitt sykemeldt fra den nå. Jeg gleder meg utrolig mye til den lille kommer til verden og håper så inderlig at alt skal gå bra. Jeg er ikke redd for fødselen, men har veldig angst for å miste henne før tiden.

Når vi ser bort fra alt det negative så er det en herlig følelse å kjenne at den lille blir sterkere og sterkere. Jeg er så glad for hver dag som går. Det er fantastisk at man har et lite menneske inni magen!

Jeg er veldig fornøyd med min gravide kropp som bugner av runde former, brystene er store, faste og runde og magen er rund. Føler meg veldig avslappet med min nye feminine kropp.

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

vet selv hvordan det føles.. er også veldig redd for og miste bebien.. med en gang hun ike har sparket på noen timer blir jeg veldig redd.. men alt har gått bra og hos legen sier de at hun er frisk som en fisk hehe.. men nå er det ike lenge igjen til termin(27.11.06) så da er det bare og sitte og nyte tiden med en liten bebi i magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...