Gjest Skrevet 13. juni 2006 #1 Del Skrevet 13. juni 2006 Da er det legeskjekk også. Hva er det legen skal se på? Vi skal på 6-mnd kontroll på torsdag. -Er det likt på alle helsstasjoner tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 13. juni 2006 #2 Del Skrevet 13. juni 2006 hos oss er det legekontroll og individuell samtale m hs på 6mnd. Skal av alle ting på 5mnd kontroll i morgen vi, på 6mnds dagen! ligger litt etter ja, men neste uke skal vi på 6mnds kontroll.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. juni 2006 #3 Del Skrevet 13. juni 2006 Prøvde meg på en beskrivelse i forige uke, og da ble det helt feil, hehe. Skrev han lytta på testiklene... Legen kontrollerte vekstkurver, lytta på lunger og hjerte, sjekka hofter, kikka i øynene, spurte litt om hvordan han hadde vært dette halve året. Sjekka testiklene. Litt som 6-ukers kontrollen. Så fikk jeg spørre hvis jeg lurte på noe. Gikk så fint så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå