Gå til innhold

Hvor lenge blør man ved en SA? Noen spm.rundt dette....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er helt forskjellig fra person til person. Jeg hadde en SA i fjor og den varte i 8-9 dager...mye spotting på slutten! Jeg måtte komme tilbake en uke etterpå for å ta en blodprøve for å sjekke om det fortsatt var hcg i kroppen, for en GU kan man ikke se et svangerskap utenfor livmoren.

Leser om flere som har menslignende blødninger i opptil 2 uker, men er gravid for det! Hvis du har mistanke til SA, så burde du ringe legen din for evt. henvisning til GU.

Lykke til

Jeg har kun blødd i 2 dager, men har hatt en del smerter...Synes det bare var litt rart at blødningen har stoppet opp helt...Smertene er helt borte også..

Skal til legen på mandag.

Noen flere med erfaring rundt dette med SA her inne?

Hadde en SA i uke 8, og jeg blødde vel ca en uke. Blødde kraftig de fire første dagene, så mindre mot slutten. Hadde kraftige menssmerter de to første dagene, deretter ingen smerter. Vet ikke hvor fort HCG forsvinner ut av kroppen, men min lege sa det var hormoner i kroppen opptil 6 uker etter SAèn.

Lykke til!

Annonse

Jeg blødde i 14 dager.

Man kan ha HCG i kroppen opptil 9 uker,så det kan lønne seg å ta en test etter noen uker for å se om den har blitt negativ,så vet man at når den da blir positiv,så er man gravid. ;-)

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...