Gå til innhold

Anbefalte innlegg

*************POSITIV**********************

Jeg skjelver, og holder nesten pusten!!

Jeg har bært testen varsomt med meg i disse morgentimer,

som om bebisen skulle ligge inni der:-))

Men jeg er fullstendig ydmyk, og vanvittig takknemmelig. Etter å ha fulgt med på dere jentene her inne, så har det virkelig godt opp for meg at IVF ikke er en lettvindt måte å bli gravid på.

Så midt i min egen voldsomme glede, føler jeg med dere andre som ikke har fått drømmen oppfylt...

Vi hadde kun tre folikkler...en var tom, men de andre var det egg i.

Begge ble befruktet, men kun ett egnet seg til innsetting...

Også LYKKES vi!!!

Gi aldri opp jenter!

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336988-jeg-har-tisset-p%C3%A5-pinnen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

JIPPI!

Gratulere så masse... Får nesten tårer i øynene. Har ikkje vært her inne så mykje da, men har fulgt dere gjennom prosessen, og det er så herlig når testene er positive. Skal snart ut i ilden sjøl, så her har eg fått masse god informasjon. Nyt graviditeten, det er veldig fantastisk.

Annonse

Annonse

GRATTIS SÅ MYE!!!!!!!!!!!!!!

Tenker det var ein deilig følelse ja:)

Og gitt om eg misunner deg den følelsen!?!!!

No må du som dei over her seier nyta tilværelsen, og lov å send oss som treng det alt babystøv du bare makter!!!!

Klem fra

:-))) Jeg har sagt det før i dag, men GRATULERER SÅ MYE MED DEN POSITIVE TESTEN!!

Kos deg med følelsen og prøv å ikke bekymre deg så mye.. (sier hun som får magesår av bekymring snart... hehe...)

Og.. det gjelder å ikke gi opp, ja! Vi er vel begge eksempler på at mirakler kan skje.. og tenk nå går vi begge og bærer på et av livets største undere! Det er så man nesten kan grine en skvett av bare undring..

Mange varme klemmer fra

Tuuusen takk for alle gratulasjonene:-)

Denne dagen har vært rar, og litt uvirkelig... Det er klart at bekymringene ligger og lurer, men jeg prøver å si til meg selv at akkurat i dag er jeg gravid:-) Morgendagen får jeg ta når den kommer.

Er det noen som har fortalt dere hvor fantastiske dere er?!;-))

Klemmer fra

Hipp hipp hipp, hurra, Mollami!!! Helt fantastisk følelse, ikke sant:-))))

Måtte bare innom her idag for å se om du hadde testet, og det var utrolig hyggelig lesing!!!:-))))))))))))))

Masse lykke til videre med spiren din. Kommer vel sånn ca i februar den da vel? Så spennende!!

Mange klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...