Gå til innhold

Trollemor

Anbefalte innlegg

Hei på deg...

Vile bare si at A har fått jobben :-) Stor jubel, og første prøvevakt på fredag.

Jeg fikk ikke jobben, eneste grunn til det var at jeg var gravid. De synes det var litt "dumt" siden de veldig gjerne ville ha meg. Men hadde det vært fast ansettelse ville saken vært anderledes, dette var bare ett års vikariat. Synd, men sånn er det visst.

Hurra for jobben til A, sier jeg bare :-)

Håper du har det bra og at du får en fin dag i dag..... :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336930-trollemor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippi... så bra, kjempe kjekt å høre, jeg har vært så spendt på å høre fra deg....

Noe nytt om pc'n? når er vi på mail igjen???

Synd du ikke fikk jobben da, men det hjelper vel mye på at A fikk denne jobben....

Da blir det vel en litt anneledes sommer for dere, men det er jo kjekt også...

Ellers går det som vanlig her i ojle hovedstaden... jobb jobb og atter jobb...

Jeg ser så frem til å bli ferdig med denne jobben jeg holder på med nå, den har vært et ork og skapt mye problemer og stress for meg... men men håper å være klar med en til ferien om 4,5 uker og da kunne begynne på en ny kjekk jobb når jeg er tilbake.

Ellers så fikk vi jo strålende vær her også i helgen, med besøk fra haugesund i helgen også ble det grilling, lunch i byen og mye kjekk lek og prat på oss alle...

Søndag sang trollungen vår i kriken, hun går i et barnekor og de fikk synge på en familie gudstjeneste, så da satt vi som stolte forledre da kan du tro...

S:A hadde et annfall av falsk krypp på søndag kveld, det er ikke kjekt, hun har hatt det noen ganger i sitt liv, men dette var det nest værste, ikke kjekt når det står på... Vi hadde jo ikke noe kald luft å tta henne ut i, for det pleier jo å vike men det var jo så varmt, så da måtte vi fylle bodet med damp og da ble hun bedre... hvis ikke så ville de ha oss opp på legevakten for at hun skulle ha maske. Men heldigvis slapp vi det, det gikk over etterhvert, vi måtte ha maske en gang før, og det er ikke så kjekt, hun ble jo litt hysterisk da lille bølla....

Ellers så er det lite nytt...

Du snegler deg mot de magiske tolv ukene... skal bli godt å komme over på uke 13 og føle seg litt mere trygg...

Avtar kvalmen stadig? håper resten av svangerskapet blir friskt og fint...

Da får du kose deg, og gratulere din mann så får dere feire litt...

Vi tastes

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336930-trollemor/#findComment-5336992
Del på andre sider

Hei igjen :-)

Det hjelper veldig at A fikk seg jobb, på mange områder. Han har kjedet seg så fælt hjemme...uten noenting å gjøre. Så jeg tror han gleder seg samtidig som han gruer seg litt med tanke på at det blir en ny hverdag. Han drømmer om å spare til trommesett allerede....noe som jeg synes er kjempekjekt :-) Tror det kommer til å bli en meget fin sommer , får vi håpe.

Tenker det blir godt for deg å bli ferdig med prosjektet du holder på med nå, ja. Det høres rimelig stressende ut.

Jeg er glad J ikke har hatt falsk krupp, det høres ikke noe ok ut, oh jeg tror jeg hadde blitt kjemperedd hadde han fått det. Har jo tenkt på det, for jeg vet at det er ganske vanlig. Men det er vel noe som avtar når de er på alder med barna våres?

Da jeg gikk med J var jeg med nevøen min på legevakta og der kom det inn en pappa med sønnen sin i armene i hui og hast. Falsk krupp, og det hørtes så forferdelig vondt ut. Da tenkte jeg: vær så snill å skån meg for det! Men det har man aldri noen garanti for. men godt å høre at S A er på bedringens vei :-)

J hadde en sår dag i går. Da jeg hentet han i bhg møtte han meg med tårer i øynene og skrubbsår over det hele, armer, ben og den største verandaleppa jeg noengang har sett. Tryna på sparksykkel.... Huff....jeg fikk vondt inntil margen. Til og med skrubbsår i ansiktet over leppa. Han har visst hatt et skikkelig stygt fall.. I dag er han hjemme og er mye bedre. I går ville jan ikke ha smokken engang, heller ei kosefillene. Da var det synd på han, kan du tro :-)

Dette er det første skrubbsår attaket han har hatt. Bare vært småsår hittil. Men en gang må jo bli den første. Nå sover han på gulvet oppå dyna mi mellom sengen vår og veggen, he he he. Litt trøtt.

Jeg skal være sjeleglad når jeg når de 12 fullgåtte ukene. Gruer meg litt til mandag, skal da på 1 kontroll hos jordmor på sykehuset. Har planer om å ta kontrollene der. Spent på om de finner hjertelyd. Og om jeg kan få en ultralyd uten å vente for lenge.

Formen min er kjempefin, den værste sulten har gitt seg, og kvalmen har jeg bare merket noen få ganger etter uke 9. Og det er kjempedeilig. Men allikevel kjenner jeg det på kroppen at jeg er gravid, på en annen fin måte :-) Kjenner det allerede litt i bekkenet, men foreløbig bryr jeg meg ikke noe om det.

Pc´n, ja. Den lar vente på seg. Må antagelig hente den for så å sende den til et sted i Haugesund. De venter fremdeles på skjermkort som de ikke får fra leverandøren. Arrgghhh!!!!! Den 16 juni er det en måned siden vi leverte den. Nå er det på tide at noe blir gjordt, synes jeg da. Til da får vi nok tastes her, desverre. men jeg er jo stadig innom sidene her igjen.

Vi tastes da.... :-) Nå skal du vel snart hjem for dagen :-)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336930-trollemor/#findComment-5340064
Del på andre sider

Ja nå skal jeg snart hjem.... kun et kvarter igjen, så jeg må snat begynne å logge av alle programmene...

Ville bare si god bedring til J, stakar liten, slå seg så innmarri... det er ikke mye kjekt, så da får jeg håpe på at det snart blir bedre, for skrubbsår er jo vondt, i allefall når de er så mange og med varandaleppe og det hele...

Du skrev at hun ikke ville ha smokk engang, og da er det ille tenker jeg... minien hos oss vil ikke være smokken foruten, det var det eneste som trøstet da hun våknet etter mandel opperasjon her i vinter, da var det rett inn med smokken....

Men nå har vi faktisk tenkt til å ta den fra henne, eller vi skal sende de avgårde, en til nissen og en til kaptein sabeltann, så skal hun isteden få en lmellomstor trampoline.... det blir bytte for henne, hun valgte det selv.... eller hun ville nok hatt en stor, men det er for dyrt og tar for mye plass....

Ja da får jeg hente minien i barnehagen og så hjem å lage middag....

vi tastes

god bedring igjen...

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336930-trollemor/#findComment-5340823
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...