balle og solo Skrevet 14. juli 2006 #26 Del Skrevet 14. juli 2006 Er bare innom og dytter litt, jeg... :-) Håper bilturen har gått greit, og at alt er bra med dere!!! Kjekt at du fikk selskap i bilen da!! Kos dere videre!! Alt bra her! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/page/2/#findComment-5639742 Del på andre sider Flere delingsvalg…
balle og solo Skrevet 17. juli 2006 #27 Del Skrevet 17. juli 2006 Dytter litt igjen, jeg... Håper alt er bra med dere, og at dere har en flott ferie!!! Ingenting nytt her. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/page/2/#findComment-5660444 Del på andre sider Flere delingsvalg…
balle og solo Skrevet 19. juli 2006 #28 Del Skrevet 19. juli 2006 dytt dytt! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/page/2/#findComment-5678686 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #29 Del Skrevet 20. juli 2006 Hei og hopp!! Da er vi endelig hjemme. Borte bra, men hjemme er virkelig best!! Turen gikk greit, både til og fra. Suppa sov nesten hele veien. Litt utålmodig da vi dro hjem i går, men det skulle da bare mangle. Er jo tross alt 12 timer å kjøre... Hadde 1 uke med drittvær da... 10-15 grader og regn hver dag... Men koste oss likevel vi da. Godt jeg hadde med strømpebukse til snuppa... Mannen min ble hjemme da... Synd det. Hadde gleda oss til denne turen sammen... Har endelig fått data'n min og da ) Men sitter ikke ved den nå. Har jo ikke så veldig greie på data-tekniske ting, så jeg hadde jo ikke fått bestilt med ISDN-kort... Så da får jeg ikke kobla opp til internett... Må nok ta meg en tur til Elkjøp i morgen, så jeg får ordna det. Håper de har sånn så jeg kan få tråløst... Så jeg slipper ledning... Deilig med ferie da ) Har jo 2,5 uke igjen ) Skal bare slappe av og kose oss fremover nå. Magen har blitt stooor. Merker at ting begynner å bli tyngre ja... Mamma trur det er 2 der... Ellers er formen bra da. Du da? Må pakke ut litt jeg nå. Vi snakkes! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/page/2/#findComment-5685271 Del på andre sider Flere delingsvalg…
balle og solo Skrevet 21. juli 2006 #30 Del Skrevet 21. juli 2006 Heisann!! Der var dere hjemme igjen, ja :-) Ja, det er alltid godt å komme hjem igjen! Det synes jeg også! Syns jenta deres har vært utrolig flink som har holdt ut en sånn lang biltur, jeg!! Synd at dere var så uheldig med været da, men det er jo spådd veldig bra over hele landet nå da, så nå har dere jo lenge ferie enda, og sikkert tid til mye bading og kos! :-) Jeg er ikke helt i vater når det gjelder datautstyr... men vi har sånn isdn og trådløst og det er jo veldig greit, da. Magen min er også stooor... hjelp! Jeg synes også at ting blir tyngre, spesielt å gå i trapper... Men sykler endel fortsatt og går litt i fjellet, men det sier jo seg selv at det er bare småturer, da.. :-) Men jeg syns det er veldig godt å få bevege på seg. Har ingen smerter noen steder og det er jo himmelsk!! Vi får besøk i dag av et vennepar med en 1 åring, så vi skal sitte på verandaen og steike vafler, og ha is og jordbær og melon til! Her er det nydelig vær og varmt! De kommer om en halvtime så jeg må dekke på bordet ute. Så vi snakkes! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/page/2/#findComment-5691037 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #31 Del Skrevet 23. juli 2006 Er varmt om dagen ja!! Svetter som en gris... Men skal ikke klage, været er supert!! Spiser is og koser oss med bading og lek ute ) Maler litt innimellom da... Når snuppa sover. Så nå har jeg fått mala spisestua mi og 6 stoler ) Bare jeg får kjøpt stoff til å trekke opp igjen stolene nå, så blir det nok bra ) Og så har jeg malt et strøk på underdelen av en gammel seksjon, som blir fint skap i snuppas lekehus ) Gleder meg til begynne å finne frem litt babyutstyr. Finne esken med de små klærne i str 50-56... Vaske de til den nye prinsessa kommer ) Finne det andre utstyret og ) Drøye 1 - 1,5 mnd til tenker jeg. Greit å ha alt klart uke 36 vertfall. Er jo 28+5 i dag, så tida går fort ) Går noen småturer jeg og, men ikke så langt. Vertfall ikke i denne varmen... Gikk til mamma i dag, det er ca 1 km, var helt gjennomvåt av svette på den lille turen... Bare oppoverbakke da, og så hadde jeg med snuppa som ikke orka å gå hele veien og jeg måtte bære henne et stykke... Ikke fått fiksa data'n enda da, skal til byen i mårra, så da får jeg se om jeg får ordna det da ) Har masse ærend i byen i mårra, så jeg håper det ikke blir alt for varmt da... Må kjøpe nye joggesko og støvler til snuppa som snart skal i barnehagen ) Nye klær må hun og ha, men det kommer jeg nok til å bestille gjennom H&M, Ellos eller Josefssons. Har fått kataloger, og jeg er redd det blir dyrt....... Vi snakkes! ;o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/page/2/#findComment-5707534 Del på andre sider Flere delingsvalg…
balle og solo Skrevet 26. juli 2006 #32 Del Skrevet 26. juli 2006 Heisann! Har ikke fått bimma på noen dager, har ligget rett ut med urinveisinfeksjon! Så nå har jeg fått antibiotika, så nå kommer det seg vel snart håper jeg!! Har vært ganske uvel.... Her er det også varmt... men skal ikke klage, det er ikke ofte vi har sååå fin sommer! Så flink du har vært til å pusse opp møbler da!! Sikker på at de ble kjempefine, og det er jo så deilig med litt forandring! Ja, jeg også gleder meg til å finne fram babyklærne! Men litt skummelt også, for nå nærmer det seg jo fødsel snart da... 11 uker igjen! jaja... 13 for min del.... regner med å gå 14 dg over termin denne gangen også... Det har vært mye salg i butikkene her i Ålesund nå, så jeg har kjøpt både litt barnehageklær og sommerklær (til neste år!) til minsten. Fant flotte gensrer til 30-50 kr stk, og joggedresser til under 100-lappen! Da er det gøy å kjøpe klær! Og alt sommertøyet var 50 %, så da kjøpte jeg 3 sett til neste år. Ellers blir det jo kjøpt litt etterhvert, da... Ellers er alt bra med magen og babygullet? Jeg var hos jm i går, og målet ligger helt på røde streken og hjertefrek var 143, alt bra bortsett fra urinprøva da.... men det ordner seg vel snart. Kjenner at babyen har blitt sterk! Nå sparker han og snur seg og har det veldig gøy der inne i magen! Og sparker meg i blæra.... noe som ikke er så behagelig for øyeblikket... hehe! Men det er så deilig å kjenne masse liv hver dag! Nå sitter vi og koser oss med jordbær, blåbær og bringebær!! Nam! Det er så godt! Med melk og sukker på! Minsten spiste blåbær med melk til dessert i dag, og da lukket han øynene og nøt smaken og sa MMMM DÆILI MAT!!! :-) Håper alt er bra! Vi snakkes!! Kos dere i sommervarmen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/page/2/#findComment-5734076 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #33 Del Skrevet 27. juli 2006 Hei! ) Da er jeg endelig på nett igjen! Har hatt skikkelig tordenvær denne uka og på mandag slo den så nærme at isdn-boksen røk... Så vi har vært uten telefon og internett siden da. Men i dag har vi fått fiksa det ) Godt med bær ja ) Med vaniljesaus og ) Spiste jordbær med vaniljesaus i går. Nam!! Noe av det beste med sommeren og høsten det, all den gode bæra og ferske grønnsaker ) Skal ta meg en tur i skogen neste uke og se etter litt molte. Ellers har jeg bra med bær i fryseren. Bare jeg og snuppa som spiser syltetøy, så vi trenger ikke så mye. Skulle kanskje hatt litt tyttebær og. Men den er ikke moden enda, så jeg får se an formen... Skal til JM neste torsdag, spent på sf-målet da, har jo fått så stor mage!! Snakka med ei på mandag som skal ha tvillinger 9 dager etter vår termin. Jeg har like stor mage som henne... Hun er 1.gangs da, men likevel... Var på besøk i barnehagen til snuppa på mandag da. Hun storkoste seg! ) Så det blir nok ikke noe problem med henne og innkjøring i barnehagen nei... Var bare så vidt jeg fikk henne med meg hjem... Blir nok større overgang for mamma enn for henne... Kjenner babyen godt nå ja! I går kjente jeg etter om det virkelig bare var 1 der. Er jo så mange som syns jeg er så stor... Kjente bare 1, så hun har nok mye vann og boltre seg i. For jeg får da inderlig ikke håpe det er en monsterbaby der inne.... ) Merker at magen er mer i veien da. Kommer liksom ikke helt til alle plasser lenger... merkelig... ) Skikkelig varmt og trykkendes om dagen. Må dusje hver kveld... Sover uten dyne om natta med åpent vindu. Enda våkner jeg flere ganger... Men men ,skal ikke klage. Er ikke akkurat bortskjemt med så fin sommer!! Har jo hatt supert vær i ferien da ) (Bortsett fra da vi var oppi nord) Prata på å ta en tur til Sverige neste uke da. Kanskje ligge over ei natt på hotell. Det blir koselig! Så får vi en liten tur vi 3 og ) Åssen går det med pottetreninga da? Her går det heller dårlig. Prøver å la henne gå uten bleie ute i varmen, men hu bare tisser på seg... Sier i fra etterat hun har tisset, men da er det jo i grunn litt sent... I dag fant jeg henne med masse bæsj i hendene og... Så jeg legger det på is en stund til. Hun er nok ikke klar enda... Vi snakkes!! ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/page/2/#findComment-5741831 Del på andre sider Flere delingsvalg…
balle og solo Skrevet 28. juli 2006 #34 Del Skrevet 28. juli 2006 Så flott at snuppa koste seg i bhg da! Det er alltid litt lettere når mamman ser at de har det gøy og leiker seg fint, enn hvis de skriker! Minsten vår stortrivdes også fra første stund, tror det var kanskje 2-3 ganger i løpet av hele året at han skreik når vi skulle gå. Men jeg hadde det ofte verst når jeg skulle gå fra han, hadde mest lyst til å ta han med meg hjem igjen! Men cluet er å være ganske kjapp i "hadet-lille-venn-seansen", det blei ofte verre hvis jeg gjorde et stort nummer av det. Her er det også veldig varmt! Men jeg og mannen min er på hotelweekend aleine! Så vi nyyyyyyyyyyyyter det! Mannen min er innom treningsstudioet nå, så skal vi bade etterpå. Det vil si.... jeg kan jo ikke bade pga uvi, men der er jo et flott badeanlegg på hotellet, så jeg kan jo ligge og slappe av på ei solseng da. Måtte forresten en tur på sjukehuset i natt... I går ettermiddag fikk jeg enorme smerter i underlivet og bekkenet, nedover låra og korsryggen. Jeg klarte ikke å gå skikkelig, og måtte støtte meg til alt mulig! Ringte sjukehuset, og jm mente at jeg måtte sjekke det. De tok ctg og ul og alt var bra med babyen! Heldigvis!! Så sjekka legen om jeg hadde begynt å få åpning, men det hadde jeg heldigvis ikke. Så de mente at det er bekkenløsning!!!! Kan du tenke deg??? Her har jeg vært så aktiv, sykla og gått små fjellturer.... og så PLUTSELIG smeller det i bekkenet!!! Men de sa det var mest sansynlig bl, men var ikke helt sikre. Så idag tidlig var jeg dritnervøs da jeg skulle stå opp, for om det var like smertefullt som i gårkveld, men det var det heldigvis ikke. Har ikke smerter når jeg går, men nå går jeg med små skritt og veldig forsiktig! Får bare hååååpe at det er forbigående!!!! Jeg nekter å få det der styret!!!! Men er bare kjempeglad for at jeg er så mye bedre i dag!!! Det går trått med dotreninga her også! Han går i truse når vi er hjemme, men tisser seg ut HVER gang!!! Tror vi bør vente til neste år jeg... :-) Vi tok med pcen på "ferien" så det blir nok litt bimmetid på meg i løpet av helga, for det er jo mest avslapning her da, og det er jo deilig det! Så vi snakkes! God helg! Nå skal jeg snart ned og sjekke om det er spatimer ledige... Har så lyst på hodebunnsmassasje! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/page/2/#findComment-5747971 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #35 Del Skrevet 28. juli 2006 Hei! Så deilig da, hotelweekend alene!! Høres supert ut! Spahotell og ) Håper dere koser dere masse ja! Ble bare litt misunnelig nå ja..... Får inderlig håpe det ikke er bl du har fått da. Da må du jo ta det helt med ro den siste tiden, og det er ikke lett med en krabat på 2 år... Bra tegn at du er bedre i dag da ) Godt de fikk undersøkt deg ) Du får ta det kuli noen dager, så får vi håpe det går over! Du får holde meg oppdatert. Endelig har jeg fått fiksa den nye bærbare data'n, så nå sitter jeg i godstolen med PC'n i fanget og bimmer ) Helt supert!! Har hatt besøk av ei venninne i dag, med en sønn på 3 og ei datter på 1 år. Snuppa storkoser seg når vi har besøk ) Passer på sakene sine da, vil helst ikke låne bort noe.... Venninna mi syns og jeg har stor mage til at det er 2,5 mnd igjen... Blir litt i tvil når alle lurer på om jeg er sikker på at det bare er ei der inne... Trur ikke det er flere da... Må nok høre med JM på torsdag. Få henne til å høre etter hjertelyden på begge sider kanskje? Så bør jeg kanskje få UL når fødselen nærmer seg, hvis jeg vokser mye, så ikke babyen er megastor... Vil helst slippe å føde en baby på 4,5-5 kg.... AU!! Mannen sitter her og maser for at han og vil prøve den nye data'n, så jeg får vel avslutte nå... Kos deg kjempemasse i helga da!! Vi snakkes ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/page/2/#findComment-5752714 Del på andre sider Flere delingsvalg…
balle og solo Skrevet 30. juli 2006 #36 Del Skrevet 30. juli 2006 Heisann! Nå er vi hjemme igjen! Det var utrolig deilig med ei helg for bare oss to! Har ikke kjent noe mer til bekkenplagene, kan kjenne litt dersom jeg går fort og langt, men tar jo litt hensyn nå da... går korte turer med små skritt... hehe... ser litt komisk ut når jeg kommer trippende... men heller det enn å verke i bekkenet! :-) Fint at du har fått fiksa pc-n da! Ja, det er kjekt med bærbar! :-) Gurimalla! Tror du det kan være to der inne i magen din? Herlighet! Det blir spennende hos jm på torsdag da! :-) Jaja, dobbel lykke!! Men om det er bare en der inne, så er det jo ikke sikkert at den er megastor heller, kanskje du er så heldig å ha masse deilig fostervann som babyen boltrer seg i! Blir spennende å høre! Jeg har også stor mage... men hos meg vet jeg at det bare er en da... Men det er liksom bare mage, har lagt lite på meg over rompa og låra... syns jeg sjøl da! :-) Veier 78.5 kg nå da, så kiloene er jo der, og ligger vel sikkert på både rompe, lår, pupper og mage.... men syns jeg ser fin ut sjøl! Hihi! :-) Skal vi flytte tråden vår over til 3.trim? Hører vel til der nå.... Du kan jo lage en ny tråd der du, når du svarer på denne, så skal jeg holde meg oppdatert og se etter tråden vår der inne! Nå skal jeg spise taffel sticks... har ikke spist det på over ett år, men fikk så plutselig lyst på det, så mannen min ble sendt ut for å kjøpe. Så nå er det snacks og pepsi max- tid!!!! Noe nytt ellers da? Her er det ikke noe mer siden det med bl-seansen... Babyen sparker og har det bra. Sover fortsatt godt om natta (håper det varer leeeeenge), og jeg føler meg i god form. Minsten snakker sjelden om babyen, men har sagt klart i fra om at når babyen kommer ut av magen så må han bo ute på verandaen!! Han får ikke komme inn i huset vårt.... Men andre ganger vil han synge for babyen... blir spennende å se hvordan det blir når knerten er født! :-) Gleder meg! Men har så smått begynt å tenke på de enorme fødselsmertene... og lurer på om jeg kommer til å overleve det en gang til....Men så vet jeg jo at alt er glemt det sekundet barnet blir lagt på brystet mitt! Og da er det verdt all smerte!! Må bare prøve å fokusere mest på det... :-) I går bestilte jeg varer fra lookfantastic og strawberry. Har du gjort det før? Jeg har bestilt mye derfra og er sååå fornøyd! Bruker å kjøpe 1000 ml shampoo og 1000 ml balsam fra Redken, betaler bare 500 kr for det tilsammen, og det varer jo i over ett halvt år! Skikkelig gode produkt! Ellers bestiller jeg øyekrem fra Dior, og ansiktskrem fra Dermalogica, og hårprodukter fra Redken. Sparer ganske mye peng på d, og det er jo varer jeg vanligvis har kjøpt hos frisør og parfymeri, og der er det jo helt andre priser... Får det ganske kjapt også. Jaja, vi snakkes vel neste gang inne på 3.trim da.. Ha en finfin kveld! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/page/2/#findComment-5767885 Del på andre sider Flere delingsvalg…
balle og solo Skrevet 2. august 2006 #37 Del Skrevet 2. august 2006 Dytter litt.... :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/page/2/#findComment-5796523 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå