Møøø Skrevet 13. juni 2006 #1 Del Skrevet 13. juni 2006 Hei igjen!! Er vel på tide at vi flytter skravletråden vår inn hit... Er 23+0 i dag ) Så nå gjør legene alt for at babyene våre skal overleve!! Satser på at veslejenta holder seg på plass mange uker til da... Har ikke fått vært her inne på noen dager. Orker ikke å krangle mer med data'n hjemme, så nå sniker jeg meg til å bimme litt før blodgiverne kommer... Deilig med sol og sommer ja!! Har vært kjempedeilig i helga ) Snuppa har bada hver dag i sitt lille basseng. Hu sier at mamma og skal bade, men tviler på at det blir noe vann igjen i bassenget om jeg stapper rompa mi oppi der... ) Så mamma ligger i hengekøya si og slapper av med en bok i stedet... ) Deilig!! Gleder meg til ferie ja!! Bare synd det er 4,5 uke til... Reker ja, deilig sommermat det!! Vi hadde det i pinshelga vi. Måtte klare meg med pepsi max jeg å, men godt var det likevel!! Ellers går det i spekemat og salater og grilling når det er så varmt. Frister ikke akkurat med kjøttkaker i brun saus liksom..... Jobber 6 dager denne uka ( Bare fri på torsdag... Slitsomt ja!! Men men, går da greit får jeg tru. Ryggen er mye bedre, har sjelden vondt nå. Ellers er formen bra, magen strutter og jeg stråler ) Kvisene har sola tatt knekken på ) Så nå kan jeg ikke klage på noe ) Formen din bra da? Når skal du på ktr igjen? Jeg skal neste torsdag. Til legen. Skal til Kiel på fredag da (23.) Gleder meg til det. Håper på fint vær da. Hadde vært knall og sitte på dekk og sole seg med en iskald brus... Ja,ja, får vel jobbe litt da... Snakkes ) Snakkes ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
balle og solo Skrevet 13. juni 2006 #2 Del Skrevet 13. juni 2006 Heisann! Du er vel kanskje i full gang med å stikke blodgiverne du nå, da? :-) Jeg er på jobb, men har matpause nå, så da tenkte jeg at jeg rakk å bimme litt på slutten... Hehe, lo litt da jeg las om snuppa som ville at du skulle bade, for det var akkurat slik hos oss igår også, og da måtte jeg forklare minsten at det ikke var plass til mamma oppi bassenget hans. Såg liksom for meg DEN flodbølga som ville komme til å skylle over han... :-) I dag er det 30 grader hos oss, men storm... Masse vind og alt fyker over ende... Det er visst meldt torden til kvelden, så da er det bare å holde seg innendørs. Men det skulle visst bare vare ett par dager, før sola skulle komme tilbake. Men d er jo varmt nok da... Ellers føler jeg meg i strålende god form jeg også! Deilig å kjenne de små sparkene, som etterhvert nå begynner å bli litt kraftigere. Men jeg er nok større i magemålet denne gangen, syns magen er så svær.... Men det kan jo hende at det er fordi jeg syns tida går så mye raskere denne gangen, enn første sv.skap. Da gikk jo det så seint i forhold til nå. Er i uke 23 jeg også nå. Men jeg merker at jeg er litt mer støl og stiv, og må ta litt sats for å komme meg opp av sofan... hehe :-) jaja, nå må jeg på time igjen, vi snakkes!! Ha en fin dag videre! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/#findComment-5338784 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 14. juni 2006 Hei og hopp!! Sniker meg inn her litt før jeg må jobbe litt. Masse blodgivere i dag, og så skal jeg ha opplæring for 2 andre på en maskin etterpå. Tredje dagvakt på rad, liker ikke slike uker ( Er ikke vant med å være så mye borte fra snuppa.... Men i morgen har jeg fri, så da skal vi kose oss ) Alle syns jeg er så stor og, vet ikke helt selv jeg, magen kom jo mye senere sist, men jeg er da ikke såå stor... Men folk mener jo så mye om den magen da... Og nå er sen jo blitt allemannseie og... Alle vil ta på den, kanskje de er misunnelige ) Går greit da, bare koselig det syns jeg ) Var spådd torden her og, mest i dag trur jeg. I går var det fryktelig vind her og, og her pleier det sjelden å blåse så veldig mye. Vi kunne ikke være ute, blåste nesten bort... Litt kjøligere i dag, men blå himmel da, så jeg er redd det meldte regnværet kommer i morgen, som jeg har fri... Nå må jeg visst tappe litt... Er verdens blodgiverdag i dag, så blodgiverne får hver sin rose i dag ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/#findComment-5347530 Del på andre sider Flere delingsvalg…
balle og solo Skrevet 15. juni 2006 #4 Del Skrevet 15. juni 2006 Hei og hopp! Jeg har også hatt fri i dag, og har bare kosa meg. Stelt i hagen og handla inn til helga. Går så mye melk for tida.... *nam*. ;-) Nå ligger minsten og sover, og mannen min ser på fotballkamp, så da var det koselig å få tid til å bimme litt. Er mest inne på skravlesiden, for der dukker det opp nye ting så ofte. Har dere planer for helga da? Eller skal du jobbe? Vi skal ingenverdens ting, mulig at jeg tar meg en tur i byen sammen med ei venninne, går på cafe og skravler. Det er alltid koselig! Ellers så blir det småturer og ut og leike. Har jenta deres begynt med do-trening? Er litt usikker på når det er "vanlig", det varierer vel fra unge til unge. Men vi har så smått begynt da, har kjøpt sånn liten doring som han sitter på og det går veldig greit. Han tisser på do når vi øver, men han sier aldri ifra når han må på do. Det er vel litt tidlig ennå det, da. Men jeg syns det er bra at han vil sitte der da.... Men regner ikke med at han slutter med bleie før neste sommer. Da er det i hvertfall på tide! Men så lenge han syns det er greit å øve på det, så gjør vi det. Begynner å bli litt lei av de bæsjebleiene.... :-/ Kjenner at jeg er litt utålmodig mht svskapet denne gangen, jeg. Vil at tida skal gå enda litt fortere, vil bli ferdig med fødselen og alt det der, og lengter etter å se babyen vår! Vil jo selvsagt at han skal være der ut tida :-) men vil bare at tida skal gå FORT!! Gruer meg til at det blir så tungt på slutten. For nå merker jeg allerede at det er litt ukomfortabelt å snu seg i senga, og å ligge. Sover godt, men er litt umobil og stiv og støl (mer enn vanlig i hvertfall...) jaja... gleder meg til i morgen, da er det hjemmelaget pizza og pepsi max!!!!!!!!!!!!!! Nå skal jeg legge meg og lese Kamille, et nytt blad, har ikke kjøpt det før jeg. Skal jobbe i morgen, og så nyyyyte helga!! Det må dere gjøre også, god helg, og kos dere!! snakkes!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/#findComment-5367060 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 17. juni 2006 Hei! Jada, sitter på jobb jeg vettu... Gir snart opp å prøve å bimme hjemmefra, PC'n lever sitt eget liv trur jeg... Hvis jeg skulle være så heldig at den ikke henger seg før jeg har skrevet et innlegg her på bim kan jeg være sikker på at jeg blir kasta ut fra nettet før jeg får lagra innlegget... Må nok innom Elkjøp en dag snart... Er vel billigere å kjøpe via internett, men jeg har ikke noe særlig greie på alle de data-tekniske utrykkene, så da vet jeg jo ikke hva jeg trenger... Men en ny PC må vi ha snart vertfall!! Driver med litt pottetrening vi å. Hu syns det er veldig gøy å sitte på potte da, sitter nemlig og leser en bok samtidig... Det er litt mer tilfeldig om hun tisser der eller ikke da... Men hu er veldig stolt når hun har gjort noe på potta ) Og jeg trur hu begynner å kjenne når hun må på do, hun sier hun skal på potta noen ganger vertfall... Jeg håper på å få henne dagtørr i sommer, men hvis hun ikke er klar går det jo ikke... hun vil ikke bæsje på potta da, prøvd det flere ganger... Men det kommer vel etterhvert får jeg håpe. Hadde jo vært deilig med bare en bleieunge når den nye kommer ) Hjemmelaget pizza ja, nam!! Godt det!! Ha på alt det en liker best ) Var i kantina da jeg begynte på jobb og kjøpte mat, risengrynsgrøt hadde de på menyen da, godt en gang i blant det og ) Men nå begynner jeg å bli sulten igjen, så kanskje jeg skulle ta meg en tur ned i kiosken og se om de har noe godt... ) Har det litt på samme måte som deg, gleder meg utrolig til at den lille skal komme ut til mamma og pappa'n sin. Har 117 dager igjen til termin i dag... Men det kommer nok til å gå fort likevel, har ferie om 3,5 uke, etter ferien skal jeg jobbe bare 7 uker før permisjonen begynner... Når jeg ser slik på det har jeg ikke lenge igjen... Fått bestilt meg ny time til JM da, 3 eller 4 august trur jeg det var. Etter det skal jeg jo på ktr annenhver uke... Skal til legen på torsdag da, da får jeg kanskje målt sf-målet, som jm glemte da jeg var der.. Alle syns jeg er så stor da.... syns jeg er passe jeg, men vet jo at jeg er større enn sist da, men men, alle har jo så mange meninger om magen... Har forresten gått opp 6,5 kg da, er vel ikke så mye det? Begynner å nærme meg 80 på vekta da, husker jeg ikke syns det var noe moro å bikke 80 kg på vekta sist... Godt kiloene forsvinner når ammingen begynner... Amma du sist? Jeg fullamma til hu var 7 mnd, hu ville ikke ha noe annet før det... Ikke tok hun flaske heller, så jeg var ganske bundet de første mnd... Skal venne den nye babyen til flaske vertfall, begynne tidligere enn jeg gjorde med snuppa vår nå. Slik at jeg kan være borte en liten stund uten at babyen må være med... Men det var veldig koselig og lettvint med amming da ) Jeg er vant med å ligge på magen om natta, så jeg bruker lengre tid på å få sove om kvelden nå. Er ikke noe behagelig å ligge på magen nå... Dessuten er det ei lita ei inni magen som klager om jeg ligger for mye over på sia... Og i det siste har det jo vært veldig varmt og, så nattesøvnen har ikke akkurat vært helt optimal nei... Rolig på jobb i dag da, så jeg sov nesten 1 time på sofaen her i stad... ) Har jo ikke mulighet til det hjemme... Har minsten deres sluttet helt med å sove på dagen? Når legger han seg om kvelden da? Snuppa vår sover fortsatt 2-3 timer på dagen hun da. Fra ca 12.30-13.30 til ca 15.30-16. Så legger hun seg 20-20.30 og sover til 8-9. Mamma syns det er veldig godt de timene midt på dagen som hun sover. Burde jo benytte anledningen å sove litt jeg å da, men får jo aldri tid til det... Så mye annet jeg må passe på å gjøre når hun sover.... ) Ja, ja fikk et par prøver her, så jeg får vel analysere de... Vi snakkes! Fortsatt god helg ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/#findComment-5381872 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 17. juni 2006 Måtte bare fortelle at nå blir det pizza på meg å ) De er 2 på vakt på laboratoriet vegg i vegg, det hender vi bestiller pizza sammen på lørdagskveldene, alt etter hvem som er på vakt. Så i kvled blir det pizza ) Gleder meg allerede ) Ha en super lørdagskveld ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/#findComment-5381964 Del på andre sider Flere delingsvalg…
balle og solo Skrevet 19. juni 2006 #7 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei gjen! Det var lurt å prøve å få dem dagtørre i sommer! Kanskje jeg skal satse på det...? Ja, det blir nok travelt å ha 2 bleieunger... Men da må jeg være litt mer systematisk i dotreninga, for nå går det litt sånn opp og ned, alt ettersom vi husker og gidder.... Kanskje vi kan trene om morgenen, etter bhg og til kvelden... Har ikke helt peiling på slikt, men må jo bare prøve seg fram. Jeg nærmer meg også 80 kg tror jeg, har ikke målt siden jeg var 76,5 kg, men nå merker jeg at det har komt på mer, for alt er litt trangere og jeg kjenner at jeg er tyngre. Men men, jeg vet jo at det går av igjen etter noen mnd. "Rant" kiloene av deg da du amma? Hører at det gjør det hos mange, men det gjorde d ikke hos meg!! Her var det intens trening som var utslagsgivende! Mista ikke ett gram uten å måtte svette for den!! Jeg amma minsten til han var 5 mnd, men avlasta med ei flaske om kvelden helt fra han var nyfødt. Han hadde nemlig kolikk, og jeg holdt på å bli SPRØØØØØ!!!! Så det gjaldt å ikke stresse så mye at melka forsvant, derfor fikk jeg rådet fra mamma om å gi ei flaske med mmtillegg om kvelden. Den var det pappan som ga han, så jeg hvilte meg, og de koste seg! Det hjalp! Så begynte vi med grøt når han var 5 mnd. Noen teskjeier på kveldstid. Kommer til å gjøre det samme denne gangen også. Men hvis babyen ikke har kolikk så kommer jeg nok ikke til å gi han mmtillegg om kvelden, altså. Men da vil jeg nok pumpe meg og ha det over på flaske, bare for å venne han til å bruke flaske fra begynnelsen. Det var nemlig helt HERLIG å ha muligheten til å kunne bruke flaske sist i hvertfall. Har hørt at det ikke skal være helt bra, for de kan bli "sugeforvirra".... smukk-pupp.....men det gikk helt fint sist. Men vi gjorde det til en regel helt fra første uka, at etter kveldsbadet fikk han ei flaske. Og dette holdt vi på med til han blei "stor". Ingen forvirring... :-) Jeg amma han til han blei 1 1/2 år. Jenta deres har nok et godt sovehjerte, og da er dere heldige!!! :-) Vi har slutta med dagsoving, måtte gjøre det fordi han begynte å rote og sove så dårlig om natta. Så han legger seg kl.19.30 og sover til kl.07. Syns det går helt fint. Jeg henter han kl 14.30 i bhg, og når han kommer hjem er han så opptatt av leikene sine og sykkelen at vi merker ikke så mye til den "trøtteperioden" på ettermiddagen lengre. Merker den forresten i helgene... Da må vi finne på litt ekstra gøye ting sånn i 17-tida :-) .Så da drar vi på besøk, eller inviterer venner med barn til kaffi og barnetv :-) I dag er det fotografering i bhg! Spennende å se hvordan bilda blir...! og om han har klart å sitte fint og smile! Hehe... han bruker å si "MIL" (smil...) når vi tar bilde av han... men nå er det en ukjent mann som kommer, og den fotografen ser litt skummel ut.. bustete hår og skikkelig grov i stemma... jaja, det kan slå ut begge veier, enter latter eller gråt! Nei, nå skal jeg spise litt mat, skive med mør og cherrytomater er favoritter akkurat i disse dager, og iskald melk! Oj! kom på noe... Har du smakt det nye potetgullet fra kims som heter MINIMAL? Med salt? Den var god!! Smakte den hos ei venninne i gårkveld, og vi klarte å knerte hele posen! Deilig smak og mye salt! Og pepsi max til, såklart! mmmmm! jaja, vi snakkes!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/#findComment-5397406 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 20. juni 2006 Hei igjen! Ikke lett det der med pottetrening nei. Ikke noe struktuert trening her heller... Må nok skjerpe meg om jeg skal få henne tørr før barnehagestarten i august... Er nok lurt å prøve morgen, etter middag og om kvelden. Blir mest om kvelden her da, alt etter hvordan jeg jobber. Når jeg har dagvakt er det jo ikke jeg som tar henne opp, og har jeg kveldsvakt er det ikke jeg som legger henne. Pappa'n har ikke tålmodighet til noe pottetrening er jeg redd... Mamma må sitte på en krakk ved siden av og så sitter hun og blar i en bok. Vi får inspirere hverandre og holde hverandre oppdatert om hvordan det går med pottetreninga... ) Kiloene mine forsvant rimelig fort etter fødselen ja, da amminga begynte. Var av de heldige der ) Aldri vært så slank som da jeg amma, stabiliserte seg på det normale etterhvert. Håper det blir slik nå og... Er ikke så ivrig på å trene, er av den late typen jeg... Har og tenkt å gjøre som deg når det gjelder flaske. Pumpe meg og la snuppa få ei flaske om dagen. Sist venta jeg altfor lenge med å introdusere flaske, nettopp pga sugeforvirringen... Prøvde flaske en gang og det gikk bra (jeg ga henne) Så skulle mamma ha henne mens vi var i bryllup og det gikk ikke bra, hu skreik og skreik stakkar... Mamma dro hjem da ja... Spennende med fotografering da ) Blir vel barnehagebilde på oss neste år da. Morsomt det ) Fått skriv fra barnehagen da, hun skal begynne 22.august. Blir spennende å se hvordan det går da... Går sikkert bra trur jeg, for hun er så trygg, selv på fremmede. MEst spennende for mamma kanskje..... ) Må nok kjøpe "minimal" på butikken i dag da skjønner jeg... Mannen er helt pepsi max-frelst, så det har vi masse av hjemme ) Nå er det jo ingenting å se på tv'n lenger da, ikke frustrerte fruer, ikke lost, ikke hotel cæsar... hva skal en se på da da?? Snuppa vår har en egen liten tv med integrert dvd i en del av stua. Hun har god-stolen sin foran den. Setter seg oppi og ser på mamma og sier: "ha på maffe møff". ) Sier det igjen og igjen hvis jeg ikke hører.... Og så er "mimim" (mummi) favoritt på barne-tv da. Men nå om dagen som det har vært så mye bra vær har vi jo vært ute til langt på kveld og det har heldigvis ikke blitt så mye tv-titting. Trenger jo ikke å lære henne til å sitte pal foran tv liksom... (selv om det er veldig greit om mamma har noe hun skulle gjort som det ikke alltid passer å ha med en nysgjerrig 2-åring på.....) Får vel jobbe litt til jeg da... Snart lunsj nå ) Har tomatost på brødskivene mine i dag. Og et eple (sånn rød-grønt, sprøtt. Syns de er så gode )) Melk er et must til frokosten ja! Og ellers til brødskiver. "Må ha det, bare må ha det..." ) Men på jobb blir det vann eller saft da, gidder ikke gå i kantina og kjøpe melk... Apropo melk, her hvor jeg bor sier vi mjølk og snuppa sier derfor møkk.... Hun skal ha møkk..... Må le litt da ) Snakkes ) Ha en fin-fin dag!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/#findComment-5409938 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 21. juni 2006 *dytte* ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/#findComment-5432079 Del på andre sider Flere delingsvalg…
balle og solo Skrevet 21. juni 2006 #10 Del Skrevet 21. juni 2006 Heisann! Er bare innom og dytter.... må skrive i mårgen, er så trøtt nå. Ha en fin kveld! natta :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/#findComment-5432094 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 21. juni 2006 He he, dytta samtidig vi ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/#findComment-5432144 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 22. juni 2006 Hei ) Var på ktr hos legen i dag ) Alt sto bra til med vår lille prinsesse, ville ikke at legen sku måle hjertelyden da ) Sparka i doppler-apparatet så det smalt skikkelig ;o) Liten rampejente ) Både legen og jeg lo da ;o) Sf-målet var akkurat på streken da... så hvorfor alle syns jeg er så stor skjønner ikke jeg.. Sjekka helsekortet fra sist, og hadde gått opp 6 kg i uke 24 sist, nå har jeg gått opp 7,5... Litt mer enn sist, men det er da greit nok. Skal vel litt til at det ender på 20-30 kg håper jeg... Er nattåpent på Gjøvik i kveld, så det er masse bra tilbud i byen, det måtte jeg jo sjekke ut... Fikk visst brukt noen penger... Var innom mamma-klær-butikken og. Har sett etter shorts. De hadde en som var ganske alright, men prisen passet ikke min lommebok... 623 kr for en shorts jeg får brukt 1 sesong er litt for mye... Såå fin var den ikke... Vært på Skibladner på Mjøsa i kveld. Verdens eldste hjuldamper i drift, 150-års jubileum i år. Den ser akkurat slik ut nå som den gjorde i 1856, ganske utrolig ) Hatt mye oppussing de siste årene da, men beholdt det slik det var. Ganske sjarmerende faktisk, en tur anbefales om dere er på disse trakter en gang. Været var ikke på vår side da, 14 grader, regn og vind... Hadde vært bedre med 20 grader og sol og kunne sittet på dekk... men men, koselig var det uansett!! Var der med koret, vi hadde sang-oppdrag for noen næringstopper i Hedemark-Oppland. Drar til Kiel i mårra vi da. Gleder meg! Blir sikkert fint!! Har bestilt plass på bade-anlegget der og, så da blir nok snuppa glad. Hun bare elsker å bade ) Gikk 3 baby-svømming-kurs med henne. Skal nok på svømming med nr 2 og, i januar tenker jeg. Var dere på babysvømming? Ha en super St-hans-helg da!! Snakkes!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/#findComment-5444188 Del på andre sider Flere delingsvalg…
balle og solo Skrevet 23. juni 2006 #13 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei igjen! så at vi hadde dytta samtidig, ja :-) var så trøtt den kveldn at jeg makta ikke å skrive noe... har hatt/har halsbetennelse....så jeg har ikke vært helt iform. Kjenner det enda, men det er værst om kveldn og natta. Det er jo bra gjort å bare legge på seg 7 kg til nå da! Jeg veier 77 kg nå, og er superfornøyd med det!! Herlighet, sist la jeg jo på meg 20 kg tilsammen! Tror ikke jeg kommer opp i 90 kg nå... heldigvis... men samtidig er det ikke så lett heller å styre dissa kiloene heller... Men jeg er vel i mer aktivitet nå enn sist, for nå har vi jo en 2 åring i hus som krever sitt av aktiviteter...!! :-) Ja, det var dyrt med over 600 kr for en shorts! Hadde vi visst at det var garantert sol hver dag, så hadde du jo kunne brukt den for det den var verdt! Hehe! Men i landet vårt er d jo langt fra noen garanti med sol.... Jeg var på HM i går og kjøpte nye klær, kan brukes både til trening og vanlig. En turkis knebukse og turkis og blå overdel med bryterygg. Ganske stilig, og bare 198 kr pr del. Buksa var med sånn mjuk strikk i livet så den kan jeg ha under magen, og overdelen var sånn stretch. Det var ikke mammaklær, så da kan jeg jo bruke det senere også. Har ikke begynt å bruke mammaklær enda, jeg. Har noen bukser som er veldig lave i livet, så de går enda. Og så har jeg kjøpt endel lange topper/singleter på only som går nedom magen. Så at HM hadde en del kule korte kjoler som hadde vært stilig å bruke uttapå bukser, mange på tilbud også, men jeg kjøpte ingen.. Har brukt så mye penger i det siste, at nå MÅ jeg skjerpe meg. Skibladner ja, har hørt at det er en flott båt, har aldri vært der sjøl da, men det skal vi ta og gjøre hvis vi er på de kanter. Heldiggrisen du da som skal på Kielferga!!!! Har hørt den er fin, har ikke vært på den nye, men der er det visst bra. Håper dere får ei flott helg!! Snuppa kommer til å storkose seg i bassenget!! For hun er nok blitt veldig glad i vann kan jeg tenke meg! Vi har også gått på bading med minsten siden han var baby, og han storkoser seg også. Han bruker armringer nå da, og kommer seg litt framover på egenhånd, men vil helst bruke vannsklie og hoppe fra kanten.... mer action det.... hehe. Vi har ikke gått på sånn organisert babybading, har ei venninne som er sånn instruktør, så vi har vært med dem på endel badinger og så har hun vist oss litt. Ellers har vi liksom bare gått på bading når det er babytimen. Vi skal feire st.hans sammen med mange venner i fjøra i dag, med stort bål og masse god mat! det blir nok kjekt! Ellers skal jeg til jm neste uke, blir litt spennende å bli målt, men jeg ligger vel fortsatt over kurva tenker jeg... og så skal jeg til frisøren, det gleder jeg meg til! Alltid godt med litt stell og fornyelse!! Ha en fin tur til Kiel!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/#findComment-5449791 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 25. juni 2006 Hei! Da er vi vel hjemme igjen. Borte bra, men hjemme best... Hatt en kjemefin tur da. Båten var helt super. Danskebåten blir jo bare barnemat i forhold... De har ikke spart på noen ting på denne båten nei. Snuppa koste seg masse i badeland! Er litt pysete (som mamma'n sin) så sklia tok hun bare en gang... men det var mye anna moro der da ) Og så fikk vi kjøpt altfor mye godt i tax-free'n, så nå spørs det åssen det går med vekta.... Veier 76,5 nå, så der er vi jo ganske like ) Brukt masse penger på klær i det siste jeg å, så nå er det slutt.. Fikk kjøpt et par joggedresser på Only da, hettejakke og bukse med strikk i livet, så de er nok passe lenge håper jeg. Har heller ikke begynt med mamma-klær enda. Bruker mine gamle bukser med den belte-greia jeg kjøpte fra Tyskland. Begynner å bli litt ubehagelig da... Har også en del skjøt som ikke er mamma-skjørt som passer, så de bruker jeg også mye. Hjemme dasser jeg rundt i joggedress og på jobb har vi jo hvite klær, så det er bare når vi skal ut på noe at jeg trenger noe annet... Og til og fra jobb da. Skal på kontroll igjen i beg av august jeg nå. Til JM. Etter det begynner jeg vel å gå annenhver uke trur jeg... Hjelp, tida går jammen fort... Du har vel ferie du nå? Gleder meg til ferie jeg å, 3 uker igjen. Men min håpløse sjef har ferie 3 uker nå da, så da er det litt bedre å være på jobb. Dessuten er jeg stedfortreder, så da er jeg sjef de neste 3 ukene ) Så skal jeg ha 3 uker med ferie og så er det bare 7 uker med jobb før jeg går ut i perm... Før jeg vet ordet av det er jeg mamma til 2... Tenkt noe på navn enda dere da? Snuppa vår har alt fått navn hu da ) Ruth skal hun hete. (har et guttenavn på lur og da, er jo aldri 100% på UL...) Hun blir da oppkalt etter mannens bestemor (som er i live og selvfølgelig syns det er veldig stas )) Vår 1 jente heter forresten Ida Marie og er oppkalt etter min bestemor ) Bestemor ble veldig rørt da hun fikk vite det ) Dessverre så er hun nå gått bort ( Hun døde samme dag som jeg hadde positiv graviditetstest 1.febr i år... litt spooky... Ikke sånn at vi absolutt må kalle opp etter noen, men det er jo koselig og da ) Nå har snuppa her tømt en hel boks med perler utover gulvet, så jeg bør vel hjelpe henne å rydde litt... Vi snakkes ) Har kveldsvakt i mårra, så er vel innom her en tur da tenker jeg ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/#findComment-5465905 Del på andre sider Flere delingsvalg…
balle og solo Skrevet 27. juni 2006 #15 Del Skrevet 27. juni 2006 Heiigjen!! Ja, jeg har ferie nå! og det er superdeilig! Skal til frisøren i mårgen, det skal bli godt å få litt styr på håret... Var til jm i dag da! Alt bra, og nå har symfysemålet komt ned på den røde streken. Hvordan er mageforma di? Jeg har en fotball i magen ser det ut som... slik var det forrige gang også. Har liksom innsving i livet men magen strutter skikkelig fram... :-) vi har ikke bestemt navn på klumpen enda... greier ikke å finne på et guttenavn, men har ørtn jentenavn... gutten vår er oppkalt, men det blir nok ikke denne karen... Ruth er et kjempefint navn!!!!! Vi kunne også tenkt oss blant andre det navnet hvis vi hadde fått jente! Liker det kjempegodt! Ida Marie er også veldig fint! Så koselig med oppkalling etter bestemødrene deres da! så trist at hun døde da! Men likevel sikkert godt for dere at dere fikk fortalt om graviditeten før hun døde. Her sliter vi med forkjølelse enda! Både jeg og minsten.Kjedlig, for nå begynner det å røyne på om nettene... skriking og hosting... :-( får bare håpe det snart blir bedre... Han ligger oppe og styrer nå... hoster og klir i søvne... nei, nå måååå jeg ha litt kveldsmat, er supersulten!! vi snakkes! Ha en fin kveld!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/#findComment-5489754 Del på andre sider Flere delingsvalg…
balle og solo Skrevet 27. juni 2006 #16 Del Skrevet 27. juni 2006 sånn! nå er skiva med leverpostei og majones fortært! Og et digert glass melk! Deilig! Med nå blei jeg godtesjuk da... :-/ Klarer ikke å gå en hel dag uten NOE snop.... og siden vi har igjen litt nonstop etter helga, så er fristelsen stoooor... hehe! men jeg spiser og koser meg som normalt jeg,da... Har man lyst har man lov... hehe... Vi reiser til oslo i helga, så jeg håper det blir fint vær. Vi skal bare være der noen dager, men det er jo godt å komme seg litt ut på tur, og bort i fra det vante her hjemme. I dag er jeg 25 uker på vei! Tenk nå er det ikke så himmla lenge igjen...! Begynner å glede meg jeg nå! Men samtidig gruer jeg meg til slutten på svskapet, husker så godt hvor tungt det var og hvor dååååårlig jeg sov om natta...!! Men men, prøver å tenke at dette er siste gangen, så nå gjelder det å nyte svskapet i fulle drag... Søren asså, blei skiikkelig godtesjuk jeg... tror jeg skal hente noen svisker og et glass juice, d pleier å hjelpe på, dessutn blir jeg så mett etterpå at jeg orker ikke noe snop.. off, matvrak i dag... Jaja, vi snakkes igjen!! Koselig å "prate" med deg!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/#findComment-5490284 Del på andre sider Flere delingsvalg…
balle og solo Skrevet 28. juni 2006 #17 Del Skrevet 28. juni 2006 Her har det vært action siden kl.4- halv 5... Minstn våkna og hosta og styra... off....Stod opp kl halv 5, dusja og spiste frokost. nå ser han på barnetv. Får legge meg nedpå seinere i dag.... :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/#findComment-5493038 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 28. juni 2006 Hei! Kjedelig med sykt barn da... Snuppa her sto ikke opp før litt over 8 og begynner allerede å bli trøtt igjen... Men hu får ikke legge seg før 13 vertfall. Jeg har fri i dag, avspaserer. Har mye jeg burde gjort, men er skikkelig lat... Godteri ja... Klarer ikke en dag uten jeg heller... Og nå som jeg gikk amok i tax-free'n på båten da... Ser ikke lovende ut... Magen min er ganske lav den da, ellers er den ganske fin ) Formen er også bra, merker ikke noe av ryggplagene som jeg hadde tidligere. Snuppa sitter på pulten her og prøver å kle på seg en bukse utenpå buksa... Begynner å bli flink til å kle på seg sjøl da ) Får ikke buksa over rompa, men ellers går det greit. Får på seg genser sjøøl og. Jakka blir som regel opp ned eller feil vei, men men... Bra hun prøver da ) Kan jo ikke forlange mer... Ikke fått kjøpt meg ny PC enda, forsikringa på bilen kom nå... 7000... Da hjelper det ikke at jeg fikk igjen 3600 på skatten... Får se når neste lønning kommer om 2 uker. Neste uke jobber jeg 7 dager... huff... Det blir slitsomt trur jeg... Heldigvis er set sommer, så det er relativt rolig på jobb, men likevel... Uka etter det har jeg bare 2 nattevakter da, så har jeg 3,5 ukes ferie ) Gleder meg ) Blir koselig i Oslo i helga da. Er jo spådd knallvær, så det blir sikkert fint!! Får se om jeg kanskje tar en tur til pappa i helga og får beisa lekestua til snuppa. Hvis jeg orker da... Må jo ha med meg henne og, det kan jo bli litt søl hvis hun skal være med og male... Har dere noen dyr forresten? Vi har en pusekatt som snuppa er veldig glad i. Pusen får kos og nuss stadig vekk ) Ellers har svigers i nabohuset 2 labradorer og så har vi en hest. God bedring da! Håper du får slappe litt av senere i dag! Klem fra meg ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/#findComment-5494925 Del på andre sider Flere delingsvalg…
balle og solo Skrevet 29. juni 2006 #19 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei! ja nå er vi klare for ferie!!! Alt er pakka og klart og jeg har vaska huset slik at alt er rent og pent til vi kommer hjem :-) Nei, vi har ikke dyr. Koselig med en pus da! Jeg er allergisk mot hest... hehe! Merka det en gang jeg skulle være med ei venninne å ri.... trodde jeg skulle dø av pustebesvær... hihi! Så flink hun er til å kle på seg sjøl da! Minsten vår er også aktiv på den fronten... Pysjen er lettest, så den klarer han sjøl, og så joggebukse... greit at de begynner å bli litt sjølstendig, da! Minsten dreiv å styra i natt også, kl. 02.... til kl. 04... Herlighet.... travelt! Men i natt var det mannen min som tok seg av han, så jeg skulle få sove. Det endte med at han la seg på rommet til minsten, og der sovna de begge to. Sønnen i senga si, og faren på gulvet... Men han er liksom ikke sjuk heller, det er bare sånn forkjølelseshoste om natta. Nå har han fått efedrin da, men han blir jo litt hyper av d... så det er vel det som gjør at han styrer sånn om natta. Jeg så at det var meldt knallfint vær der nede, så det skal bli deilig å få bade og kose seg i fineværet! Vi gleder oss! Vi er tilbake neste helg. Så da får du ha ei fin uke (på jobb....) og ellers kose dere i leikestua til snuppa!! God helg! Snakkes!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/#findComment-5509512 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #20 Del Skrevet 30. juni 2006 Hei! Har vel kanskje reist dere nå? Sitter her på jobb jeg da. Rolig, så jeg har kontor-dag. Godt å få unna noen prosedyrer og litt annet kjedelig... Trengte en pause nå da, så da måtte jeg innom her en tur ) Gutten deres driver sikkert å forbereder mamma og pappa på våkenetter til høsten når babyen kommer... ) Håper han blir bedre snart da, slik at han ikke sliter dere helt ut i ferie... Mangel på søvn er noe av det verste som finnes... Dere må kose dere i ferien da! Blir nok sol og bading på oss i helga og tenker jeg ) Før jeg lader opp til jobbeuka... Er litt irritert på mannen min om dagen. Han er sur for han syns jeg er så mye borte, er jo med i koret da, og har hatt et par kvelder ekstra i forbindelse med det siste mnd, men ikke borte ellers. Han syns han må være "barnepike" så ofte... Hallooo... er han ikke pappa kanskje?? Og neste uke som jeg jobber så mye blir han sikkert sur... Han får ikke gjort noe når han må ha Ida Marie skjønner du. Kan jo bli morsomt når vi fra høsten av har 2 små... I tillegg bruker han mamma'n sin (som bor i nabohuset) som barnepike så ofte han kan når jeg er borte, og han skjønner ikke meg når jeg sier han kan ha henne sjøl. Bestemor syns jo bare det er koselig, men kanskje ikke hele tida... Ja, ja, får vel grave meg dypere ned i prosedyre-haugen her jeg da... Skriver sikkert noen innlegg i løpet av uka ) Igjen, GOD FERIE!! ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/#findComment-5514169 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #21 Del Skrevet 3. juli 2006 Bare dytter litt jeg ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/#findComment-5540055 Del på andre sider Flere delingsvalg…
balle og solo Skrevet 8. juli 2006 #22 Del Skrevet 8. juli 2006 Hei!! Ja, nå har vi komt igjen fra ferien! Vi har hatt det såååå deilig!! Bare fint vær, knallvarmt! Så vi har vært på badestranda hver dag! Minsten svømmer med armringer og han har kost seg sånn! Det gjorde godt med en badeferie! Men mor sjøl syns at det blei i varmeste laget da det nærma seg 30 gr i skyggen, så jeg syns det var godt å komme hjem til litt kjøligere luft, da... Ellers blei dagene brukt til litt shopping, både av klær og sandaler, og utstyr til gutterommet fra Ikea. Jeg og mannen min var på "date" på Aker brygge og spiste god mat og koste oss. Det gjør seg med litt aleinetid også. Kjenner til problemet du nevnte ovenfor.... Jeg blir så lett irritert på mannen min for tida!! Han er skikkelig huslig og arbeidssom, og det er jo bra det!! Men det har liksom bikka over til å bli sånn "nå-må-jeg-skynde-meg-å-vaske-golvet-for-etterpå-skal-jeg-pusse-vinduer!!" Og han skal liksom rekke alt på en gang, og hvis minsten forstyrrer han eller krever litt oppmerksomhet mens han jobber, så blir han nesten helt forstyrra. Og hvis ikke han får gjøre det han hadde tenkt, så blir han rastløs og irritert. Han virker helt stressa. Skynder seg for alt mulig. Blir nesten gal av å se på han av og til! Skulle faktisk ønske at han kunne si "dette driter jeg i, jeg kan gjøre det når jeg gidder". Vet at det høres ut som et luksusproblem, men hos oss er det faktisk et problem når han ikke engang kan vente med å rydde av bordet og vaske gulvet før gjestene våre har gått...!! Ser helt desperat ut... Og da lurer jeg også på hvordan det skal gå når vi får en liten til... Han kommer til å sove med støvkluten klar i hånda... Han reiser også lett bort til svigers med minsten hvis jeg skal bort på dagtid, det irriterer meg... vi kan heller spare på barnepass til det er helt nødvendig, syns jeg! Jaja, nå fikk jeg det ut!! Hehe! Men ellers er han en god og kjekk mann da...!!! :-) Ikveld skal vi bare slappe av og kose oss. Har kjøpt reker og loff med tilbehør, så det skal bli deilig i sommervarmen. Håper alt er bra ellers med dere! Vi snakkes!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/#findComment-5583646 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 8. juli 2006 Hei ) Bra dere hadde en fin ferie da! Har dessverre jobba altfor mye jeg, så jeg har ikke fått kost meg så mye i finværet som jeg kunne tenke meg... Men etter i dag og i mårra er det FERIE!! (Har 2 nattevakter man og tirs neste uke da, men da har jeg jo fri på dagen) Gleder meg kjempemasse!! Skulle egentlig på bading på torsdag vi da, men snuppa ble syk, så jeg måtte være hjemme fra jobb i går. Feber i denne varmen... Og veldig vondt i halsen, så hu verken spiste eller drakk noe særlig i går, stakkar. Mye bedre i dag da. Var våken 3 ganger i natt og spurte etter vann, trur hu drakk over 1/2 liter jeg. Så hu var mye piggere i dag. Men nå har hun fått noe utslett da. Det meste er lokalisert på innsiden av lårene, litt under armene og bak på kneet. Sikkert varmeutslett trur jeg, men samtidig litt redd det kan være vannkopper... Hva trur du? Virker ikke som det er plagsomt da, hu klør ikke på det. Endelig fått kjøpt meg ny data da!! ) Bestilte på Dell.no på onsdag, så den kommer i posten i begynnelsen av neste uke (ikke nå til uka, men neste) Håper jeg har gjort et brukbart kjøp da, ikke veldig greie på data-tekniske ting, men det var nok en bra PC jeg kjøpte. Kosta 9500. Inkl diverse ting som bæreveske og 3 års antivirus. Skal bli fint å få en litt mer stabil pc vertfall. Reker og loff hørtes godt ut ja!! Har både reker og loff i fryseren. Kanskje jeg skal ta opp det i mårra. Så har jeg noe å glede meg til mens jeg er på jobb i mårra... Drar på ferie på onsdag kveld vi da. Vertfall kanskje... Bor som jeg sikkert har nevnt på et småbruk hvor vi har et par hester. Har noen jorder og hvor vi dyrker gress som vi tørker til høy. Det har ikke vært så langt at vi har fått slått det enda, og nå er det utrygt for regn annenhver dag... Nesten så jeg håper det blir regn nå, for da må mannen vente med å slå til vi kommer hjem... Men samtidig kommer han da bare til å tenke på fòret når vi er på ferie og vil sikkert dra hjem før... Ja,ja, ordner seg sikkert. Han kan jo evt ta toget og så tar jeg bilen et par dager senere. Men har egentlig ikke lyst til å kjøre 90 mil alene heller da.... Ellers er formen bra. Litt varmt er det jo om dagen, men det er det jo for alle, gravide eller ei... Kos deg med reker og loff i kveld da ) Kjøpte jordbær og vaniljesaus i stad jeg, så det skal jeg kose meg med her på jobb ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/#findComment-5583906 Del på andre sider Flere delingsvalg…
balle og solo Skrevet 11. juli 2006 #24 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei igjen!! Det er jammen travelt å ha ferie.... får liksom så sjelden tid til å bimme.. I dag har dagen gått med til å rusle rundt i Ålesund sentrum for vi hadde så mange ærend... Men det endte med nesten ingen kjøp for jeg fant ikke det jeg var ute etter.. Så etter noen nye gardiner, rammer, krukker... jaja... det var den bomturen! Hvordan går det med snuppa? Har hun blitt bedre? Håper det! Ja, det kan godt hende at det er varmeutslett hun har fått, for det er så lett for det når det er varmt og klamt. Må få høre hvordan det går! Gratulerer med ny data!!! Hehe! Endelig! Reiser dere på ferie i morgen? ja, jammen langt å reise 90 mil aleine!!! Får håpe det har ordnet seg slik at dere får reise sammen. Hvordan ligger det an med magen din? Her er alt bra! Aktivitet hver dag, deilig å kjenne sparkene, for de er jo ikke så kraftige enda. Veier 78 kg... men føler meg fortsatt i grei form, så jeg skal ikke klage! Er vel i 28.uke nå da... så nå begynner det å nærme seg! Er ikke vi snart i 3.trimester egentlig? Kanskje neste uke det da. Kjenner at magen er større nå ja. Merker at det er mer tungvint å bøye seg enn før, og å komme seg inn og ut av bilen. Må liksom ta litt sats... hehe :-) Her er det ikke varmt å være gravid! Regnet pøser ned og gråskyene detter snart ned i hodene våres....!! Skulle så absolutt ønske at det blei litt bedre vær, men det er visst meldt det til helga... gjenstår å se... Har du begynt å tenke på fødselen? Jeg har ofra tanken kanskje 5 minutter... men merker nå at jeg innser at det ikke er så himla lenge igjen. Føler at det gikk så greit forrige gang, vet jo hva man går til nå da, mange erfaringer rikere enn sist, dessuten er det jo lite man kan gjøre likevel. Jeg vet jo at det gjør inni helsikes vondt, må bare puste og være rolig... så derfor har jeg ikke tenkt så mye på det. Går ikke og gruer meg enda, men ser jo ikke akkurat fram til smerten heller da!! Jaja, er sulten igjen jeg.. skal lage meg ei skive til kvelds, litt seint da men.... God tur og god ferie!! Jeg skal passe på å dytte så vi ikke forsvinner! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/#findComment-5612008 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #25 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei ) Bare timer igjen til ferien begynner nå ) Skal bli deilig med 3,5 uke uten å tenke jobb et eneste minutt ) Gleder meg!! Drar nordover i mårra kveld da. Uten mannen min... Han kommer etter på søndag, etterat han har fått inn høyet. Slipper å dra alene da. Min lillesøster og hennes sønn på 1,5 år blir med meg og snuppa. Gjett om jeg ble letta da!! Ellers hadde jeg nok tatt toget. Orker ikke kjøre så langt alene nei... Men nå blir vi 2 som kan bytte på litt og holde hverandre våkne. Blir nok bra det ) Snuppa er bra att da. Har fortsatt litt utslett, men i følge "ekspertene" (min mamma og en av storesøstrene mine) er det ikke vannkopper hun har. Trur egentlig ikke det selv heller, hun klør jo ikke og det er bare på beina. Sikkert noe hun reagerer på. Lurer på om det kan være jordbær. Får nok svar på det i mårra, vi spiste nemlig jordbær i dag... Magen ja, vokser den ja... Prøvde kjolen jeg skulle ha i slektstreffet i går... Ikke passe nei... Fikk den sydd da vi var på bryllupsreise i Thailand, da var jeg 4 mnd på vei med snuppa vår. Er en fotsid kjole med høyt liv, så det er plass til en gravid mage der. Brukte den da jeg var like langt som nå sist jeg var gravid. Men ar visst større nå har jeg skjønt... Fikk den så vidt på, men jeg skal jo puste og... Ikke akkurat behagelig å gå med trange klær med denne magen nei... Så da måtte jeg bare finne noe annet å ha på meg ( Merker at magen begynner å bli litt i veien ja. I stad, før jeg dro på jobb, klarte jeg nesten ikke å få på meg sokkene... Hadde på meg en bukse som jeg brukte helt til termin sist, en kord-bukse med bred strikk i livet. Nå er den nok ikke passe lenge til... Vært kaldere her og nå noen dager, uvant å måtte ha på seg mer klær igjen... Ja, vi kan nok snart hoppe over i tredje trimester. Vi er vel like langt vi? I følge UL-termin vertfall. Så da er vi 27+0 i dag (nei forresten, klokka er jo over 24, så da er vi vel 27+1) fra neste uke kan vi gå over i 3.trim da ) Syns ikke det er lenge siden vi kom inn hit jeg egentlig... som tida flyr... Kanskje vi skulle starte en tråd inne på 3.trim da? Kommer hjem torsdag neste uke trur jeg. Hvis jeg ikke får bimma litt dit jeg skal da ) Fødselen ja. Tenkt litt på den. Har lyst på vannfødsel denne gangen. Skal til JM 3.august. Skal ta det opp med henne da. Og etter ferien tar jeg meg nok en tur på føden her, så jeg får en liten omvisning og får høre litt om vannfødsel er og sånn. Har jo tilgang på å skrive prosedyrer her på sykehuset, så jeg har vært inne på føden sine og sniklest prosedyren om vannfødsel... ;o) Men greit å prate med ei JM der og da. Kanskje jeg får med mannen og. Han sier at han skal vertfall ikke oppi noe badekar. Men det trenger han jo ikke. Kan jo sitte på kanten, holder det ) Gleder meg jo ikke akkurat jeg heller, men gleder meg til å hilse på den lille jenta vår da ) Hadde en drømmefødsel sist, nesten smertefri åpningsfase og jenta kom 6 timer etter ankomst til sykehuset. De sier jo at nr 2 er lettere og raskere, så jeg lurer litt på om jeg i det hele tatt rekker oppi badekaret.... Når jeg kommer hjem har jeg nok fått min (eller vår er det vel...) nye data, så da blir jeg kanskje bimme'n litt mer ei stund. Ble visst langt dette her... Ja,ja, får vel gå og legge meg jeg nå. Har en lang natt i morgen, så jeg får ta med meg den søvnen jeg kan få... Ha ei fin uke da. Vi snakkes ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336715-caf%C3%A8-mocca-og-mamma-m%C3%B8-sin-skravletr%C3%A5d-o/#findComment-5613305 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå