Gå til innhold

Anbefalte innlegg

har hørt så mye forskjellig, men hva har dere på babyene nå som det er så varmt?? Hadde på snuppa knebukse og t-skjorte i dag....gikk i bikini og shorts selv og svetta som en gris, men hun var jo i skyggen da! Hadde jeg på henne for lite klær? Har dere på sokker? Snuppa sitter på et helseteppe også har hun et over bena sine....er det for lite?

Førstegangs jeg ja :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5336592-kl%C3%A6rusikker-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du svetter som en gris så er nok babyen god og varm også. Her i Oslo var det sinnsykt varmt i går og jenta mi hadde bare på seg body i vogna. Og det var også veldig varmt i skyggen. Bedre at de er litt kjølige enn overopphetet. Men i går skulle det nok mye til før babyen kunne bli kjølig..

I går hadde snuppa (7 mnd) i utgangspunktet på seg shorts og t-skjorte (tynn bomull). Etter hvert forsvant shortsen, og en stund etter forsvant t-skjorta også, og hun var bare i bleia (selv ute i skyggen på terrassen da det blåste). Først da sluttet hun å få mer varmeutslett på ryggen og lårene...

Det er jo SÅ ubehagelig å være for varm!

Dessuten sies det at spebarn (uten at jeg vet opp til hvilken alder) skriker hvis de fryser for å få opp varmen. Men som nevnt her, så skulle det nok mye til å fryse ute i går ja!

Synes nesten det hørtes ut som du hadde på henne for mye. Dropp teppe oppå henne i dag.

Min gutt på 7 mnd hadde i går shorts og kortermet body, og satt også på helseteppe, men det fjernet jeg fordi han var helt klam.

Kos dere i sola!

Husk solkrem selv om han ikke er direkte eksponert for sol. Jeg smører med A-derma faktor 25, med fysisk filter. Og husk å smøre beina og armene også!

Gutten min er 11 måneder gammel, og når det er som varmest går han i bare solhatt og bleie, vi har "up and go" til dette formål, de sitter best på uten body over, de vanlige glir ned. Solkrem bruker vi en del av!

Når jeg syns det har blitt mye sol hvis vi er lenge ute, tar jeg på ham ei t-skjorte for å dekke ham til litt.

Solhatt er et must for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...