Gå til innhold

Her kommer jeg!!!!!!!! Endelig medlem av en terminklubb igjen!!!!!!!!!! :):):)

Anbefalte innlegg

Termin rundt 20. februar. Var med i oktoberklubben, men mistet i uke 8....:(

Så nå har jeg endelig blitt gravid igjen!! Testet idag.

Og her inne blir dere nok ikke kvitt meg, håper jeg!! :)

Er 20 år fra Østlandet, gift, og har ei jente på 13 mndr fra før forresten.

Fortsetter under...

Hei og velkommen hit.

Husker deg fra oktoberklubben jeg. Var også medlem der og mistet også i mars. Vi var mange som mistet i den klubben. XXXXXX fingrer og tær for at vi blir værende her.

Håper det går bra denne gangen.

nicket mitt var oktoberbarna men nå har jeg byttet.

Åja, mener å huske deg jeg og!:)

Virket som det var veldig mange som mistet der ja. Rart egentlig. Var du langt på vei da du mistet? Var det ma eller sa? Jeg var i uke 8, og var fullstendig sa så slapp utskrapning også. Har prøvd siden da, og endelig satt den nå! :)

Ønsker oss begge to lykke til! :)

Hei du.

Jeg var 10+5 når jeg begynte å blø og 11+6 når de tok resten så det var en ma på meg. Alt ville ikke ut. Men nå håper jeg at alt går bra. Skal til legen kl 10 pga kvalme, skulle egentlig ha vært på jobb men det går ikke slik det er nå. Tror jeg stressa for mye før jeg skulle på jobb, tåler lite før jeg blir kvalm. Håper egentlig at jeg blir sykmeld for jeg er så tappet for krefter gidder ingen ting her hjemme ser ut som et dass.

Hvor langt er du på vei nå da? Jeg er bare 4+3. Og har bare såvidt kjent litt kvalme. Helt ulikt fra da jeg gikk med jenta vår og da jeg mistet. Har egentlig nesten ingen symptomer nå.... Kanskje det betyr at det er gutt nå?:)

Har du noen abrn fra før?? Lykke til hos legen da! :) Ikke godt å være utslitt, da må man hente seg inn igjen innimellom!!!

Hei du, jeg er 7+0 på veg og ble sykmeld 1 uke skal på ny vurdiring om en uke. Har en sønn på 2,5 år som lenge har ønsket seg en lillebror. Men hører at mange sier at er man kvalm blir det jente og d håper jeg. Var ikke noe kvalm når jeg gikk med 1 man, og det ble jo en gutt. Har hadd en lat dag på sofaen med mange turer på do. Håper ikke det blir så lang varig dette her, da blir det ikke en langvarig hemlighet nei.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...