Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

takk for skryt hønepøne :-)

jeg klarte ikke la være og svare på dette, men dette er faktisk noe vi gjør på fritiden, så hvis du ikke er fornøyd med at vi prøver så godt vi kan, vilja25, så foreslår jeg at du ringer en spåtelefon i stedet........

Ville du vilja 25 sete her å spådd gratis,i timesvis som me gjer?Og då i det fine sommerveret som me har hatt?Så kunne ungene seile sin egen sjø,fordi mamma skal bruke tida på å spå????Ikkje få timene me har sete her heilt gratis.Og ikkje før me har svart på eit sp,så har dere fleire.Heilt greitt det,når dere ikkje forventer at me skal sitte her i ett.Tapper ein for krefter og,om det er kjekt.Eg har sete her masse å spådd,men trenger pause innimellom.Har du vilja fem unger,jobb,ombygging av hus,og div?Likevel bruker eg av mi fritid,ofte når ungene har lagt seg.Nei tenk deg om neste gong før du kommer med ein sånn uttalelse...No har eg eit hus å ta,mens lillegut sover...

Det der var råttent sagt...

Spådamene her inne er fantastiske.. :-)

Skjønner ikke hvordan du kan skrive ett innlegg som dette her, når du ser tilbake på sidene her og ser hvor mange svar jentene har fått av spådamene!! Skam deg, Vilja25...! Innlegget ditt var veldig unødvendig.

Varmen tar ikke bare på de små skjønner jeg, de store blir også påvirket! Hva med å sette seg litt i skyggen og klarne hodet, det kan hjelpe!

Nyt sol og sommer spådamer og spå oss når dere selv har lyst og ork. Ingen forlanger noe av dere,( bortsett fra noen enkelte her da). Kos dere .

Klem fra meg. :-)

Annonse

Jeg er ingen spådame men føler at du er veldig neggativ person...du må slutte og dømme andre bare fordi dem ikke har tid til deg...spådamene har også et liv utenom pc'en....

Så gå ut i sola og få litt energi og klarne tankene dine..tror det vil hjelpe deg...

Ha en fin dag

Ser jo at mange her skal ha svar hekst innen 15 min. Må da kjønne at de som spår her har et familieliv og kansje arbeid i tillegg enn å sitt her og spå hele dag! selv synes jeg er mye inni DinBaby.com men ofte blir det fort 1 uke uten at jeg har fått tid til det!

Mye ros til dere som gidde å svar oss, har fått bra tilbakemelding fra dere og det har stemt rimelig bra.

Takk for dere spådamer , og stå på....

Jeg har blitt spådd her flere ganger! Jeg syns det er helt utrolig at spå damene bruker så mye tid på oss som ønsker å bli spådd! Men nå er det sommer og ikke minst SOL ute, og dette må jo også spå damene og ungene deres få nyte. Dette syns jeg var et utrolig dumt innlegg...

Så alle spå damene her ta dere en velfortjent pause og nyt sommeren!!

Tusen takk for at dere er her så mye og svarer alle som spør dere om råd!!

Ha en god sommer!

Ville bare si tusen takk til alle dere med positive ord!!

Ønsker dere en riktig GOD SOMMER og håper ønskene deres går i oppfyllelse!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Stooor klem!!! :-) :-) :-)

Hei alle sammen...

Jeg setter stor pris på at de med spesielle evner har lyst å dele sine syn med oss..

Selv er jeg "giret" etter å bli gravid, så jeg maser nok litt i meste laget, men må jo ha noe å gjøre mens man venter på at TR IKKE skal komme...

Ønsker alle her inne en riktig god sommer... Og håper at alle får sine ønsker oppfylt..

klem fra..

Annonse

Hvordan kan du komme med et så idiotisk innlegg?? Ser du ikke at spådamene gjør så godt de kan. Skjerp deg!

Syns de er kjempe snille som gidder å bruke fritiden sin på oss her inne. Og nå som det er sol og sommer må de få nyte solen som alle oss andre.

Nyt sommeren spådamer og blås i sånne teite innlegg som dette her..

Kos dere og spå når dere har lyst. :-)

Klem fra meg.

Mens du Vilja25 burde skamme deg over slik oppførsel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...