Gå til innhold

Sitter her og griner ...


Doubichou

Anbefalte innlegg

Ja, naa har jeg ikke lyst til aa le lengre av den store magen min som er poppet ut naar jeg bare knapt er i 8. uke!

Ingen klaer passer lengre og jeg har ikke lyst til aa ta paa meg svangerskapsklaerne allerede naa! Det verste er jo at jeg har ikke fortalt noe paa jobben enda ... det er for tidlig, synes jeg. Men det hele blir jo bare latterlig, for naa kan jo alle med to oeyne i hodet se det!

Foeler meg miserabel, sutrete og hormonell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du er sikkert bare oppbløst i magen og føler selv du er ganske stor.

jeg følte det samme, og da spurte jeg en som visste om graviditene om hun syntes jeg var stor (i magen) og om det syntes at jeg var gravid. hun sa nei. "hadde jeg ikke visst det hadde jeg ikke tenkt over det"

 

Lykke til videre! det går nok bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig ikke oppblaast, ingen luft aa evakuere ... skal jo ikke klage paa det da, det er plagsomt! Men jeg har en trillrund, hard gravid-mage! Jeg er "ei lita flis" som faren min pleier aa si, saa det vises saa fryktelig godt! De faa som vet at jeg er gravid, sier det synes, saa jeg er ikke akkurat beroliget.

Foeler meg saa dum, det er jo normalt aa faa mage, jeg er gravid! Men det hjelper ikke, jeg er bunn ulykkelig. Det er 30°c ute, sommerklaerne er tynne og det er vanskelig aa skjule. Har proevd alle klaerne mine naa i kveld, i n g e n t i n g passer!

Kommer ikke overhodet overens med sjefen min, saa det passer ikke aa si fra allerede naa! Som mannen min sier; det nytter ikke aa grine, det er ikke noe du kan gjoere med!

Jeg maa ta meg sammen, ellers kommer jeg paa arbeid med smekken aapen, stor mage og puffy oeyne!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff dette hørtes ikke noe gøy ut, kanskje du skal ha tvillinger siden du er så stor allerede, kanskje ikke noe trøst men.... lykke til videre å kos deg med den voksende magen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buhuuuu! Det er vel egentlig det jeg er mest redd for (skrekkblandet fryd - for det aa vaere tvilling er en velsignelse, men noe helt annet for foreldrene): jeg er selv tvilling og faren min er tvilling!

Uff, naa skal jeg legge meg; foeler meg sikkert bedre i morgen. Det ble plutselig bare litt mye for meg, foeler meg overvelmet liksom. Tror nok alt blir bedre naar jeg bare faar sagt det paa jobben.

Jeg foeler meg faktisk bedre bare ved aa faa skriblet ned disse dumme foelelsene. Godt aa faa litt positiv tilbakemeldelse fra "med soestre", for gubben stiller seg helt uforstaaende til dette taare havet!

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...