Gå til innhold

Til dere med blødninger


Hjelp,jeg er 4-barnsmamma!

Anbefalte innlegg

Vil bare gi dere noen oppmuntrende ord.Jeg er 8+3 og for 1,5 uke siden hadde jeg ganske kraftige blødninger i to uker.Regnet med at alt håp var ute,men har vært på ul to ganger,seinest i dag.Der er det en liten som ligger og koser seg,og hjertet slår som bare det.I dag var "han" 22 mm.Så utolig deilig å se.Så til dere alle,det finns håp,utolig at det gikk bra med meg,begynner nesten å tro på undere!

Lykke til til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at det gikk bra!!! Det var deilig å høre at det finnes håp alikevel!

 

Hadde du smerter ved disse blødningene?

Har du fått noe svar på hvorfor du har blødd?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

eg svarer på denne tråden, sidan den andre vart så lang. Gratulerer! Det var så godt å høyre at det går bra med deg. Men eg trudde det var torsdag du skulle på ultralyd? Uansett: dette var veldig gode nyhende! Hald oss oppdatert, da!

 

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Jeg har blødd selv i dag, men det virker som det har avtatt litt nå....opplevde en SA i fjor vinter og det var ikke noe gøy!

 

Lurer også på hvordan blødningen var? Rent blod? slimete? e.l.?

Jeg tror jeg skal ringe legen i morgen å få time hos GU jeg også....

 

TUSEN TAKK for at du deler dette med oss, setter pris på sånne "Det er fortsatt håp" innlegg som dette!

 

Gratulerer med din lille, og lykke til videre på ferden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker innom fra 2. tri, for å hive meg på "gladmeldingene": Jeg hadde blødninger i uke 5-10, ofte sammen med til tider sterke menslignende smerter i underliv og korsrygg. Var kjemperedd, og tok flere ULer. I dag (19+2) var vi på ordinær UL, og så en liten turbojente der inne :-)

 

Har fulgt med på Bim i lang tid (har ei jente på 22 mnd også), og en ting er 100 % sikkert: Ved blødninger er det mye mer vanlig at det går bra - enn at det ikke går bra!

 

Lykke til, alle 1. trimesterdamer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte selv å blø i forrige svangerskap rundt uke 13....fikk jo helt panikk..men gikk bra gitt..og nå er tulle 9 mnd..og vi har enda en på vei..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde litt menssmerter,men ikke mye.Men blødde ganske mye.Ingen kunne fortelle meg hvorfor eller hvor det kom fra. Det var på torsdag jeg egentlig skulle på ul Beth,men jeg fikk time litt før,ble jo nærvevrak av å vente.

Så i dag har jeg fortalt det til venner,kollegaer og familie,alle syns det er så koselig :-)

Hvordan går det med deg Beth,noe nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Leste innlegg fra deg tidligere. Så godt at det går bra med deg. Å ¨så deilig å se at hjertet til den lille slår. Da kan du nyte resten av tida med lille nurket ditt. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...