Gå til innhold

Når oppdage tvillinger?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det mulig at gynekologen ser "bare" ett foster i uke 8, men for så å ta feil? Noen med erfaring?

Det er tvillinger i familien, har gått på pergo, fra b-cup til d-cup på 1 mnd, diger mage (14 uker), trett og har null energi, kvalm som bare fy, for å nevne noe....

I mitt forige svangerskap hadde jeg ingen av disse symptonene.

Fortsetter under...

Vi har også tvillinger i familien,og jeg har blitt spådd av 2 stykker som sa tvillinger begge to:)Vet jo at man ikke skal ta slikt så alvorlig,men er spennende å høre da.Nettopp vært på ultralyd og legen fant kun ett foster.Er snart 7 uker på vei.Er veldig oppblåst,sliten og trøtt.Hender det at legen ser så feil??

Tanta til mannen min fikk satt inn 2 egg. På UL i uke 8 så de legen bare et foster. Men så så mannen hennes no oppi hjørnet. Og der var det en til!! :)

Jeg lurer nå på om jeg har to. Ikke vet jeg altså, men vi har masse tvillinger i familien, og det kan jo godt være. Skal be om tidlig UL.

Skal til legen til fredag....

Jeg er SÅ utrolig mye dårligere enn med de to første... Og gjør jeg for mye så blir jeg dødssliten i flere dager etterpå!!

• 2 uker senere...

Det skjedde med meg...

Var på ul i uke 9, da fant de bare et foster.

Men på den ordinære ul fant de jammen en til:o)

Så no sitter jeg her med to nydelige jenter på snart 6 mnd:o)

Så det er mulig:o)

Jeg hadde på følelsen hele tiden at det var flere, men slo meg til ro med at det bare var 1... Så det kom som et lite sjokk:o)

Lykke til:o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...