Gå til innhold

hvem har fått mage og hvor langt på vei?


LisaColli

Anbefalte innlegg

jeg er 9 uker, og har begynt å få litt mage tror jeg! det er mer som at jeg liksom ikke klarer å holde inn magen lenger og at mageflesket mitt stikker ut, hehe..

 

kan magen ha meldt ankomst så tidlig? flere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg føler jeg har fått litt mage. fikk mage mye fortere mage denne gangen enn forhje gang. da fikk eg ikke mage før i uke20. no er jeg altså i uke 13.(12+1)

 

Du da,flere barn? magen blir fortere stor når en har vært gravid før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært gravid før, men ingen barn!

legen sa jeg hadde veldig framoverbøyd livmor da, kan det ha noe å si?

er ikke sånn gravid-mage eller noe, bare føler at den er på vei:) liksom litt hard og utstikkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...

 

Jeg er 11+1 i dag og har hatt mage en god stund. Jeg venter nr.2, fikk ikke mage før i fjerde måned sist gang. Det er ingen som tror at jeg er bare 11 uker på vei når jeg forteller det. Enten må jeg være lenger på vei eller så er det to der inne, sier de....så vem vet. Det får jeg snart greie på. Skal på første kontroll førstkommende mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ingen mage her, og det er jo ikke så rart er jo bare 8+5! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 12 nå, og man skal være enten dum eller frekk for å tro dette er flesk og ikke bebis. Jeg fikk veldig tidlig mage med førstemann også - det var delvis grunnet framoverbøyd livmor og mye fostervan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 8 uker og har begynt å få mage.. har en sønn på 16mnd så det spiller vel litt rolle siden det ikke er lenge siden jeg fikk han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+2 i dag, og har fått litt mage, er nok litt oppblåst, men kjenner at det er litt baby sin skyld også. Har ei lite pie på 14 mnd, så da er det sikkert ikke så rart at magen kommer litt tidlig denne gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 6+3 og klarer ikke holde inn magen lenger.. Men ingen synlig gravidmage enda.. Bare gamle flesket fra forrige svangerskap. Hehe.. Gleder meg til flesket ikke blir så hengete lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...