Gå til innhold

Fortsatt ingen tante....dag 33

Anbefalte innlegg

Skulle vel fått tantebesøk på torsdag, men har ikke sett noe til henne ennå. Begynner å bli litt frustrert, og bruker nettene til å lese om alt som DA kan ha skjedd, bortsett fra å være gravid, da. Begynner å angre på at jeg sendte henne på ferie, nå skal hun vel hevne seg på denne måten. Vil gjerne komme igang med ny pp så fort som mulig.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5335224-fortsatt-ingen-tantedag-33/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men du vet at det er noe som heter graviditetstest? Kjøpes på apoteket og så tisser du på den!!!!

Men om du ikke er gravid, ja da tror jeg min og din tante har konspirert. Min kom jo over 1 uke for sent, og ble lenger en vanlig. En hevn tror jeg.

Så nå vil hun ha med andre tanter på en slags aksjon. Hvor hevngjerrig kan man bli?

Hm, dette er ikke lett å skjønne seg på. Hvis du ikke er gravid, må da en hersens tanta se og innfinne seg! Men er du gravid må da hcg-en stige slik at den er lesbar på testene. Hvor vanskelig kan det være da?

Skjønner at du er passe frustrert nicco. Min tante er på vei ut døra nå og vi har liksom fulgt hverandre i syklus det siste halve året. Vi får håpe grunnen til din savnede tante er at en liten spire har klamret seg fast..

Lykke til i dagene som kommer. Håper du får en avklaring snart.

Annonse

Ja, da, her kommer svaret: testet i dag og den var negativ. Hjelper ikke med symptomer her i gården. Og ennå ingen tante. Føler meg helt utrolig frustrert og nedfor, er dette begynnelsen på slutten, eller kan slikt skje? Det går ikke an å ha el og ingen mens, så jeg hadde sikkert ingen el denne pp, som jeg trodde. Men når jeg jeg eventuelt få el igjen?

Drar nå på ferie, og har det ikke blitt orden i sakene når vi er tilbake, så er jeg nå så desperat at jeg vil bestille time til gyn. Har aldri gjort det før, men nå orker jeg ikke å drøye det lengre. Blir jo ikke yngre etter som tiden går jeg heller. Akkurat nå føler jeg meg gammel og ufruktbar og lite tess. Noen som kan komme med noen oppmuntrende ord før jeg drar på ferie?

Åååå nei nicco!! Så dumt og ergelig!

Skjønner godt at du er nedfor og frustrert, kjære deg.

Jeg har også vurdert å bestille time til gynekolog snart, om det ikke lykkes. Det er bare så fortvilt å gå slik å vente!

Ta deg nå en velfortjent ferie, og prøv å kos deg masse!

Hvil tankene dine fra dette babymaset, og kom glad og uthvilt tilbake.

Kanskje det er det som må til for oss..?

Viss ikke er det nok sikkert lurt å få en time hos gynekologen, så du kan få en veiledning og ett standpunkt i forhold til dette.

En skikkelig stor og varm trøsteklem fra meg..

GOD FERIE =)

Kjære kjære nicco. Kanskje det er akkurat ferie kroppen trenger for å komme i laget igjen. Kos deg med mannen din og alle barna og tenk på noe annet en babylaging. Skal se det er oppskriften for både det ene og det andre. Kanskje du kommer med en liten gladnyhet til oss når ferien er ferdig. Ha en riktig god ferie nicco.

stor sommerklem fra

Kjære nicco! Det var sånn med meg forrige månde. Legen sa sånt kunne skje ved stress....Tante kom til slutt.

Men jeg begynte å tenke overgangsalder, og hva det medfører, eller rettere hva det ikke medfører. Forstår det med å føle seg ufruktabar.

Sannheten er vel at vi er litt mindre fruktbare med årene, det vet vi jo. Men se på de barna du har, 5 flotte barn tyder jo på at du er en flott og fruktabr kvinne! Ikke gi opp, men hvil deg litt og prøv og tenke på noe annet.....lettere sagt enn gjort....

Ha en fin ferie!

trøsteklem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...