**synne** Skrevet 12. juni 2006 #1 Del Skrevet 12. juni 2006 Om du jobber på Esso ved siden av vestkanten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lineberta :) Skrevet 13. juni 2006 #2 Del Skrevet 13. juni 2006 Nei jobber på den i fyllingsdalen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 13. juni 2006 ok..bare lurte..har jobba på vestkanten i noen år, skjønner du... Slutta i 2002 tror jeg det var... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lineberta :) Skrevet 13. juni 2006 #4 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg bor her ute så da har jeg sikkert sett deg på vestkanten Hvilken butikk jobbet du i da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 13. juni 2006 Barnas Boutique... Ved siden av princess.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lineberta :) Skrevet 13. juni 2006 #6 Del Skrevet 13. juni 2006 Ja der har jeg vært innom mye Fikk jo eldstemann i 1995 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lineberta :) Skrevet 13. juni 2006 #7 Del Skrevet 13. juni 2006 Har du hjemmeside? se om jeg vet hvem du er *nysgjerrig* jeg nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 13. juni 2006 piczo.com/hobbyguri men når eg tenker meg om er det nok flere bilder av meg på piczo.com/akinna Jobba der halvannet år i ca full stilling, og så var jeg ekstra hjelp to kvelder i uken + annenhver helg noen år.. Det er jo en utvidet familiebedrift i utgangspunktet, men nå tror jeg de har tatt inn en del andre og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lineberta :) Skrevet 13. juni 2006 #9 Del Skrevet 13. juni 2006 Nei klarte ikke å huske deg,men så er det jo noen år siden du sluttet Kjempefine sider du hadde.. Er litt misunnelig på hobbyen din da Det eneste jeg liker er å brodere.. Har brodert og montert BergensBunad Her er forresten vår side www.EmilieStian.piczo.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 13. juni 2006 er ikke bare bare det da! Tror ikke jeg hadde turt å begi meg ut på bunadsfronten.. Liker best litt mindre prosjekt som jeg kan se enden på.. Siden deres var kjempefin! Sjønne barn! Klarte ikke å kjenne igjen deg heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lineberta :) Skrevet 13. juni 2006 #11 Del Skrevet 13. juni 2006 Den var lett å brodere tok bare 2 mnd så var den ferdig brodert.. måtte ha litt hjelp til montering siden jeg ikke hadde gjort det før Ellers så broderer jeg Adventskalendere,men har vært litt sløv i det siste.. må alltid ha meg en lang pause når jeg er ferdig med en Likte de tovete tøflene du strikker.. Strikker du på bestilling? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 14. juni 2006 ja, det kan jeg godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå