Gå til innhold

Han faller ikke til ro.....blir frustrert!

Anbefalte innlegg

Har en gutt på 1 mnd. Han sliter slik med å falle til ro. Er kjempetrøtt og han prøver intenst på å sove, men klarer det ikke! Idag har han feks sove kun 31/2 time!! Hva kan jeg gjøre med det? Noen gode råd?

Har prøvd å puppe han til søvn, men våkner når jeg legger han ned. Har prøvd å legge han våken i vogna/vogga/senga og la han ligge der for å sjå om han sovner selv, men nei. Har prøvd å trille turer, men sove skal han ikke. Han sover på natta da :) Får pupp 2x ca, men han sover ofte hos meg fordi jeg sovner selv. Han kan våkne på natta dersom han blir flytta over i si seng - men som oftest går det greit.

Han har det godt når han får sovne i armene mine, ligger på siden med ansiktet mot puppen min og med smukk i munnen :) Men våkner ofte når eg legger han fra meg. Jeg kunne gjerne sitte slik hele dagen men vi har ei jente på 2 år som krever sitt og da sier det seg selv at jeg ikke kan sitte med han i armene hele dagen.

Hjelp oss noen, andre med samme erfaring? Noen råd?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5334536-han-faller-ikke-til-roblir-frustrert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...