Fredslilja Skrevet 12. juni 2006 #1 Del Skrevet 12. juni 2006 Har en gutt på 1 mnd. Han sliter slik med å falle til ro. Er kjempetrøtt og han prøver intenst på å sove, men klarer det ikke! Idag har han feks sove kun 31/2 time!! Hva kan jeg gjøre med det? Noen gode råd? Har prøvd å puppe han til søvn, men våkner når jeg legger han ned. Har prøvd å legge han våken i vogna/vogga/senga og la han ligge der for å sjå om han sovner selv, men nei. Har prøvd å trille turer, men sove skal han ikke. Han sover på natta da Får pupp 2x ca, men han sover ofte hos meg fordi jeg sovner selv. Han kan våkne på natta dersom han blir flytta over i si seng - men som oftest går det greit. Han har det godt når han får sovne i armene mine, ligger på siden med ansiktet mot puppen min og med smukk i munnen Men våkner ofte når eg legger han fra meg. Jeg kunne gjerne sitte slik hele dagen men vi har ei jente på 2 år som krever sitt og da sier det seg selv at jeg ikke kan sitte med han i armene hele dagen. Hjelp oss noen, andre med samme erfaring? Noen råd? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5334536-han-faller-ikke-til-roblir-frustrert/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå