Lindis :-) Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Hei Jeg fikk mensen i går (etter bare 9 uker etter fødselen)..og i dag ville hun nesten ikke ha pupp i det hele tatt.. Hun får tilegg ved siden av så hun er vandt til flaske men med en gang jeg la hun til puppen og hun begynte å suge, så hylte hun.. Er det vanlig? Smaker melken anderledes når man har mensen? Takker for svar :-)
~chess~ Skrevet 12. juni 2006 #2 Skrevet 12. juni 2006 Ja, melka kan faktisk smake annerledes når man har mensen. Går nok greit igjen når mensen er over.
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 12. juni 2006 #3 Skrevet 12. juni 2006 Kan jeg bare spørre om du Lindis er kusine til ei som heter Julie?
Lindis :-) Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2006 Hei Nei, da har du nok feil Lindis !
*ale* Skrevet 12. juni 2006 #5 Skrevet 12. juni 2006 Fikk tips på ammedeb om å spise hvitløk når jeg fikk mensen, da det setter god smak på melka. For den smaker visstnok annerledes under mensen ja. En av ammehjelperne der som sa det..
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 12. juni 2006 #6 Skrevet 12. juni 2006 ok, har lurt på det en stund og bare måtte spørre =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå