Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

endelig fant jeg igjen et svar om kopp:) Da vi var på ammepoliklinikken anbefalte de å håndmelke litt i en kopp først og gi det til den 2 dager gamle-lille, slik at han ikke var så febilsk på puppen.

Nå er han 10 mnd og drikker av kopp, selv om vi holder. Det kjekkeste han vet er å late som om han drikker av pappaen sitt voksne , tomme glass. da står han ved bordet og holder glasset med begge hender, later som om han drikker, og stor-ler. Og det samme gjør han med tomme brusflasker også.

Se ser og lærer, og dte er helt topp! Han drakk av kopp før han drakk av tutekopp og flaske! Og så har han fått teken på sugerør!

(pst. Jeg koker vann til mme, men bruker spring-vann i grøten. ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ!!!!! I tillegg bruker jeg vann rett fra springen når vi pusser tennene hans. Og springen på badet er rett ved siden av doen!)

Å bruke vann til tannpussen rett fra springen er i utgangspunktet greit, men DU MÅ IKKE FINNE PÅ Å GJØRE DET HVIS VASKEN STÅR RETT VED SIDEN AV DOEN!!!!!!!!!! Tenk om småen skulle glippe taket på børsten og den faller i do og han plukker den opp igjen og fortsetter tannpussen *uvhæææææææææææææææ*

Hehe, folk er SNÅLE! Norsk ferskvann er vel nesten renere enn fransk flaske-vann..hehe, smaker ihvertfall sånn..jaja - nok om det!

La han drikke fra kopp, det skal jeg gjøre med vennen min. Hun fikk kopp mens vi var på intensiven på sykehuset og det gikk bra det.

Hun NEKTER flaska og skjønner ikke vitsen med tutkopp (den er visst en leke). Men de nye mini-Imsdal flaskene er veldig morsomme - (ja, hun får SPRIIIIIIIIINGVANNNNNN i den!!!) - kanskje jeg skal prøve å putte melk i en sånn..? For den drikker hun av :) Prøv det *ale* :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...