Gå til innhold

15. pp på meg nå....

Anbefalte innlegg

Ja ja! Får ikek håpe jeg har slitt forgjeves. Har nå tatt primolut for å få mensen og skal si den kom med et smell i dag! Så på torsdag er det å hive seg på pergo-kur nr 1..... Får håpe den bærer frukter fort:)

Sitter forøvrig og slapper av med en iskald øl nå og tenker at jeg får nyte den mens jeg kan:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5334073-15-pp-p%C3%A5-meg-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nå er jeg i alle fall ferdig med drikking for en stund! Herregud så dårlig det går an å bli! Nesten så jeg lurer på om pergoen gjør at jeg tåler mindre altså.... Drakk 3 øl og et par glass vin i går og ble rett og slett dritings og skikkelig dårlig..... Æsj! Det er ikke synd på meg heller, for jeg kan for det selv..... Men nå kan jeg med den største letthet bli gravid og holde meg langt unna alko i mange måneder:) Så lille spire: Kom, kom! Her er det masse plass og stort hjerterom for deg:)

Håper du også koste deg i går Kirsty! Det er aldri noe gøy når tanta komer, men det er litt lettere å glemme henne over et glass vin i alle fall:)

Eh...vel.....det ble en lang natt så det glasset ble til mere ja, og så forsvant tante smertene :-) Gikk plutselig opp for meg inatt for en superdust han gynekologen min var så etter å ha vært sint litt så sjenket jeg meg mere vin ja. Og det hjalp litt på humøret :-)

Hi hi! Godt det ikke var bare meg da:)

Hva er det den gynekologen din har sagt nå? Var det noe om at de ikke hadde kunnskap om din sambos problem, så da kunne de ikke gjøre noe med det? Synes du skal finne en annen gyn som er litt mer proff enn som så. Det er jo helt i orden at ikke alle kan hjelpe oss, men de kan jo i alle fall henvise oss videre til noen som er mere eksperter på området.... Blir så oppgitt altså! Skjønner godt du ble sint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...