Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 føles så tomt... så jævelig. Hadde en liten spire i magen min... var 7 uker på vei, og jeg visste det ikke engang.noe gikk galt, og jeg vet det var min feil. jeg beskyttet meg så godt jeg kunne, men ble likevell gravid, og ingen symptomer meldte seg. har i denne perioden gått ned 12 kilo, og gått på medikamenter som ikke skal brukes under prøveperioder eller graviditet. jeg vet det var min skyld :-( Det var så fælt, å se det. jeg hadde håpet det bare var tull, at det var borte, og at jeg slapp å se... men der var det, en liten spire, klort fast i magen min... men ingen hjerte som hamret. er så trist... vil bare begynne å prøve... fylle tomrommet.... blør ikke lengre, men har kjempevondt i magen. håper kroppen utstøter det så jeg slipper utskrapning på fredag. men med min flaks, blir det nok narkose. hilsen trist og lei seg
JordbærMathilde Skrevet 12. juni 2006 #2 Skrevet 12. juni 2006 Hei Nickie_vil_bli_gravid_NÅ Så synd at det gikk galt... Det er så trist, og jeg kjenner meg igjen i at du vil prøve igjen med det samme.. Bli gravid igjen raskt, det er det eneste som hjelper.. Du trenger ikke grue deg for utskrapning. Det er fort gjort. Har hatt litt vondt i magen etterpå, og litt blødning. Det som har skuffet meg er at det ikke er meningen at vi skal sørge etter å ha mistet... Det er jo så vanlig, prøv igjen, liksom... Sykemelding i to dager, og så skal livet være som før igjen... Neppe det! Jeg tenker mye på det som skulle vært og hvor urettferdig det er at "alle andre" er gravide og alt går bra... Jeg håper at vi møtes inne på 1. trimester snart! Håper det går bra med deg!
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2006 ja det er ikke mye tid man får til å sørge over livet som gikk tapt. Jeg tenker på alt jeg aldri får vite... aldri vite kjønn, utseende, se magen vokse, med den unike spiren som faktisk er/var i magen min. (vet ikke om det er utstøtt, men var der ihvertfall i går) jeg håper jeg blir gravid igjen fort. så jeg kan fokusere på noe annet. skal begynne å prøve igjen med en gang. jeg håper vi møtes der inne jeg også. skal holde øynene oppe for deg. denne gangen må det gå bra for oss!
mammaen til Thomas Skrevet 13. juni 2006 #4 Skrevet 13. juni 2006 Hei, vil bare si at jeg føler med deg, og vet hvilken følelse du sitter med. Det er et stort savn, og et stort tomrom.... Jeg mistet når jeg var 8 uker på vei, i begynnelsen av mai i år. Det går enda ikke en dag hvor jeg ikke tenker på den lille jeg hadde i magen. Det går jo bedre for hver dag, og nå som vi har begynt å prøve igjen føles det bedre, tenke på at noe nytt og herlig skal skje. Hos meg blødde alt ut av seg selv, men har hørt av flere at utskraping går greit, og at noen føler det som en liten befrielse og blir ferdig med alt der og da, og ikke måtte gå og blø i et par uker. Ønsker deg lykke til, og at en ny spire fester seg fast fort!
Yrha Skrevet 13. juni 2006 #5 Skrevet 13. juni 2006 Åååå, jeg kjenner meg sånn igjen i det dere skriver! Mistet også i begynnelsen av mai, 8 uker på vei. Jeg syns det råder litt sånn pytt-pytt holdning til det å miste. De fleste som får vite det vil bare fortelle om noen de kjenner som har mistet maaange ganger. Akkurat som om de vil poengtere at 'det fins folk som har det verre enn deg'. Det hjelper ikke, når man sitter der og føler seg helt tom inni. Men nok syting, vi har begynt å prøve igjen, og det er godt! Lykke til, jenter! Klem
Gjest Skrevet 17. juni 2006 #6 Skrevet 17. juni 2006 Jeg er 8 uker på vei nå og sitter med angst... jeg er ikke kvalm, føler meg bare trøtt og sliten... og, jeg har så magesmerter... ved eggestokka og nederst i magen.. eggestokka kan skyldes at jeg har syster på dem... så det er greit... men er det vanlig at man har smerter nederst i magen heletiden? sånne.. menssmerter.. bare litt ekstreme noen ganger... en annen ting er at jeg har vært forkjølet og hostet så lenge jeg har vært gravid. kan det ha noe med det å gjøre? eller... er det slik det føles når barnet er på tur til å forsvinne?! jeg er så redd jeg.... skal til legen på onsdag.. klarer nesten ikke å vente lenger... hjelp! hva følte dere før eller mens dere mistet? hadde dere uvanlige smerter? eller er smertene mine helt vanlige?
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2006 Tror ikke du skal bekymre deg. Forrige gang jeg var gravid, hadde jeg noen intense menssmerter uten like. vred meg i senga. legen sa det var helt normalt :-) når jeg mistet var det en følelse av å ha diare i livmora... høres litt udelikat ut, men det var helt anderledes. livmoren vrengte seg på en måte, og det var veldig smertefullt å ta på magen. hadde også vondt i ryggen. OG jeg SILBLØDDE! blødde så mye at jeg måtte låne bleier av minstemann.... så jeg tror ikke du mister.. høres helt normalt ut det du føler!
Gjest Skrevet 19. juni 2006 #8 Skrevet 19. juni 2006 oh, takk blir litt roligere da... men det holder vel til å bekymre seg når du er gravid for første gang.. skjer så mye du aldri før har følt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå