Gå til innhold

Hvordan tar babyen din varmen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

huff ja....greier heller ikke å sove om dagen noe som resulterer i sur unge...sover om natta,men urolig.

er helt svett på dagtid,ligger for det meste i bare bleia....

Får heller ikke i han vann (får mme tilmåltider oh kan jo ikke gi det i tide og utide heller??)blir 4 mnd så er vel ikke så mye annet jeg kan gi??

Har en liten svett gutt her også gitt. Men han ligger i bare bleia hele dagen + at han sitter litt i ei balje innimellom så han takler det ganske greit. Men stakkar, han har vanskelig for å falle til ro om kvelden. Har også dårlig matlyst, men er kjempeglad i vann så han får ihvertfall i seg væske:)

mamma'n til Daniel: du kan kanskje blande litt sviskesaft fra 4 mnd i vannet? Da blir det litt smak og kanskje han liker det bedre da:)

Gutten min takler varmen greit, på formiddagen er det forholdsvis kjølig på rommet hans ( sola står ikke på vinduet hans før på ettermiddagen), så han får sovet formiddagsluren.

Så er vi ute resten av dagen, han koser seg i vogna med solhatt, kortarmet body og shorts. Sitter og leker/ titter ut, sover, sitter på fanget/ får pupp på cafe/ i parken, og drikker vann fra tutekopp.

På kvelden derimot, er han vanskeligere å legge. Han sover i kortermet body og dynetrekket over seg, men i dag var jeg inne sikkert 6 ganger og ga vann/ smokk før han roet seg.

Men, det er fantastisk med sommer, sol og varme!

Vi som bor i Norge med så mye kulde, mørke og trist vær, har ikke lov til å klage på varmen!!

Gullet mitt tar det bra, full fart og like blid som alltid. Midt på dagen når det er som varmest, blander jeg litt juice eller saft i vannet hans, slik at jeg vet at han drikker mer enn han ellers ville gjort. Og det gjør han, bøtter nedpå når han kjenner smaken, hehe.

Ellers er det behagelig å være mamman hans nå, han er 11 måneder gammel og leker og bader i bassenget sitt, og blir ekstra sliten av all leken og varmen tilsammen så han sover ekstra mye! Vi er så heldige å ha et litt kjølig soverom. Ellers sover han i skyggen.

Masse væske, det er tingen for både store og små. Dette er nordmenn dårlige på fordi vi ikke er vant til varme...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...