Gå til innhold

nå hopper jeg inn til dere:) tassen er blitt et år og har en del nye spm:)

Anbefalte innlegg

når begynte dere med en hvil istede for to og når sluttet dere med lekegrind?

har en sønn som trenger mye søvn. men merker nå at han begynner å tulle på natten, om det er forvarmt eller om han trenger mindre søvn har jeg ikke funnet ut enda. muligens en kompinasjon tenker jeg. kjekt å høre noen synspunkter og hvordan dere fikk det til å flette det sammen til en hvil.

Fortsetter under...

Lekegrind har vi aldri brukt. Har hund, men de få gangene jeg har følt behov for å skille dem så bruker jeg trappegrinda og sender hunden i den andre etasjen.

Ellers så sover min gutt på 15 mnd minst 3 timer hver dag. Det varierer om det er fordelt på en eller to ganger. Men sover han 3 timer i en omgang så sier det seg selv at han ikke kan sove mer. Men her varierer det mye fra dag til dag og hva vi gjør på også.

mener lillemor begynte å sove bare en lur på dagtid rundt 13 mnd alder. noen ganger når hun kom hjem fra barnehagen og var sliten trengte hun en liten halvtime på øye. hun begynte å tulle med nattesøvnen på denne tiden. var et par innkjøringsdager før det var i boks. sov som en stein på natta igjen da. fra 19.00 til 08.00 noe hun fortsatt gjør. er nå 20 mnd. Når hun var 13 mnd sov hun ca 2 timer på dagen nå sover hun 1.

Rundt 13-14 måneder gikk vi over fra to til en hvil (eller rettere sagt, dagmamman hans gjorde det - vi fulgte bare etter). Han sover ca to timer. Kan virke som om vi må være forsiktige med at han ikke sover for lenge, skal ikke så mye til før det blir krøll med leggingen nå når han er 18 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...