vb-76 Skrevet 12. juni 2006 #1 Del Skrevet 12. juni 2006 Det er alltid like spennende. Denne gangen hadde jeg forberedt meg bedre enn tidligere.. Husker forgie gang satt jeg bare med en klump i halsen og prøvde å holde tårene tilbake. Og da klarte jeg heller ikke stille noen spørsmål.. Så den biten gikk bedre denne gang... Men det er jo setninger som legen sa som jeg husker godt, spesielt... "jeg har aldri vært helt fornøyd med hjertet hans.." Det var ingen forandring fra sist, han snakket om det lille hullet som er igjen, og det gikk fint. Så begynte han å snakke om klaffen som lekker masse, da kjente jeg det knøyt seg i magen... ønsket at han ikke skulle si noen ting og at alt er bra.. men sånn er det jo ikke... Legen på Ullevål ønsker operasjon snart... dvs til høsten.. Han skal snakke med Riksen igjen, som holder igjen pga feilen som er for kompleks. Neste gang vi skal til undersøkelse blir i følge legen vår, på Riksen, hvor de skal utføre gastropi (heter det det?? går ned i spiserøret og ser hjertet fra innsiden) for å se nærmere på det. Legen syns og Didrik er litt liten, men jeg er litt uenig i det, for han ligger innenfor kurven og vokser. Skal kontakte ernæringsfysiolog for å høre om flere mattips. Nå kjenner jeg at jeg hvertfall gruer meg til å jobbe fra 1 aug. Neste undersøkelse kommer til å være etter at jeg har begynt å jobbe, også er det ikke jeg som skal være hjemme med han, men pappaen hans.. Uff, det ble litt rotete det her, men jeg trenger å lufte tankene mine her inne.. Det er godt det. Klem til dere alle som kommer med gode ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smokie m/ nr 3. Skrevet 12. juni 2006 #2 Del Skrevet 12. juni 2006 Slike kontrollar er tøffe! Har hatt både kreft- og hjertebarn i barnehagen, og EG som berre jobbar med ungane gruer meg til kontrollane. Hjerte barn pleier vel ofte å vere mindre, så viss han følger kurven innenfor "normalen", må no vel det vere heilt flott!! Og viss Didrik eter godt, så er de kjempeheldige, slik er det slett ikkje alltid!! (ingrun har mata masse med sprøyte!!) Veit ikkje heilt kva eg skal skrive no, men eg tenkjer på dykk og krysser fingrar for at de får utsette neste operasjon lengst muleg, slik at Didrik vert større! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. juni 2006 #3 Del Skrevet 12. juni 2006 oj! kan godt forstå nerva på sånne ting, selv om jeg ikke aner hva det vil si å faktisk GÅ på det... krysser fingrene for at dere får operasjon til høsten og at det går bra (at det ikke er noe de velger å gjøre hvis han ikke oppfyller alle krav for å gjennomføre det)!! *klemmer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin* Skrevet 12. juni 2006 #4 Del Skrevet 12. juni 2006 Tenker på deg og Didrik. Klem Kristin og Marius : - ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 12. juni 2006 #5 Del Skrevet 12. juni 2006 Kjenner så godt til den ekle følelsen av å gå på kontroller...håpe i det lengste at legen har godt nytt, at alt omsider har ordnet seg... Etter 7 UL fikk vi endelig godt nytt, men bekymringene var der helt til en mnd etter fødsel...Etter det har vi sluppet billig unna... (Vet det ikke er det samme, men kan tenke meg at følelsen ligner..) Så du har all verdens grunn til å lufte tankene her hos oss!! Vi lytter gjerne!! Så klarer du å være sterk sammen med Didrik.. Tenker ofte på dere, håper at Didrik kommer seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 12. juni 2006 #6 Del Skrevet 12. juni 2006 Hei=) fikk litt tårer i øynene nå,ikke bare for at jeg synes synd på dere som må gå gjennom alt det her,men også for at Didrik er en så TØFF gutt så takler alt,og ikke minst dere!! Kjenner litt av følelsen av å være redd,slik som da vi fikk vite at Simen hadde en liten åpning på hjerte,men det er noe han kan leve meg og trenger ikke behandling,så jeg kan vel egentlig ikke forestille meg hvordan dere har det. Men en ting skal dere vite,vi er her for dere,og heier på dere og Didrik =) dere er kjempe tøffe som takler dette så bra som dere gjør=) Mange lykke ønskninger fra oss,og mange klemmer til dere og Didrik=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå