Gå til innhold

DERE?????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Reductil hjelper ikke alle, det er mange grunner til at ikke alle overvektige kan få det, de sier at det virker på 60%.

Det er ikke en mirakel pille, men som et tillegg til kostholdsveiledning.

Det er viktig å gjøre dette i samråd med lege, i italia er det blitt forbudt å selge reductil etter 3 dødsfall.

Men jeg er ikke redd, føler selv når det er noe galt med kroppen min, og jeg er ikke redd for å ta kontakt med legen min.

Reductil hjelper meg fordi jeg overspiser, nå etter at jeg begynte gjør jeg ikke det lengere.

er ikke besatt av tanken på mat, og føler at jeg har kontroll over matintaket.

Aner ikke hvor lenge denne pilla vil hjelpe meg, men akkurat nå er jeg overlykkelig, kjenner meg ikke fullstappet og elendig lengere.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5333507-dere/#findComment-5334039
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Skjønner at dere som har mistet mens dere har gått på reductil gir reductilen skylden. Dere går jo gjennom en sorgprosess

MEN det er ikke til å skyve inn under en stol at det er veldig mange som mister selv om dem aldri har gått på reductil. Det er en ganske mange svangerskap som ender i spontanabort. Husker ikke helt hvor mange, men det er desverre alt for mange.

Så å si så bastant at det er reductilen sin skyld er vel egentlig litt feil.

Det kan være veldig mange andre grunner selv om man har tatt disse tabelettene.

Da jeg forsøkte å bli gravid, fikk jeg beskjed fra min gynekolog at det hadde vært en fordel om vekten viste mindre, men jeg måtte ikke finne på å slanke meg nå som vi var i denne fasen (prøvefasen) for da var det større sjanse for at det kunne gå galt. Kroppen ble stresset osv.

Bare noen tanker fra lille meg som ønsker å være annonym nå

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5333507-dere/#findComment-5361386
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...