Gå til innhold

Hva sover barnet deres i om natta nå i varmen?

Anbefalte innlegg

Og hvor gammel er barnet?

Jenta vår på 7 uker sover i hel pysj og tynn dyne, men det er rimelig varmt på soverommet, så jeg lurer på om det blir for varmt...

Blir kanskje en tanke bedre med pysj uten føtter som hun har på seg nå..

Fortsetter under...

Min er snart 8 uker, sover i body og har en sånn babypose på!! (det er en sånn dyne med glidelås som du kler på dem...) Dette ble for varmt i natt så tok han i min seng med ett teppe over seg slik at jeg kunne passe på at det ikke ble for varmt/kaldt... (og så er han så tørst i varmen at det bare er til å ligge med puppen ute hehe)

Noen som vet om vifte på rommet er greit, eller blir de forkjølet av det?

Snupp (4 mnd) har kortarma body på. Dyna blir sparket av med en gang....

Hun kunne ha ligget i bare bleie, men hun er så fæl til å åle seg i senga slik at bleia sægger ned på rompa...... Med body holdes den på plass.

Annonse

Kortermet body og tynt-tynt teppe over bena (starter uten teppet og legger det på når temperaturen har sunket litt)

Kjenner etter på bena og armene hans, om de er gode og varme så fryser han hvertfall ikke.

Vi har vifte på soverommet for å få litt sirkulasjon, har stillt den opp slik at den ikke blåser på gullet, og han har ikke blitt forkjølet enda i hvertfall :o). Da blir det også en jevn dur som gjør at han ikke våkner s å lett av andre lyder under den lette søvnen.

Min datter på snart 10 uker (hærregud som tiden flyr) sover i pysj med korte armer og korte bein :-)

I og med at hun blir putebehandlet blir hun veldig klam, så hun får bare ett helseteppe over seg.

Har vært ute å kjøpt gulvvifte i dag så da håper jeg på en "kjølig" natt :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...