Gå til innhold

Altså , denne spåinga?!?

Anbefalte innlegg

Jeg klarte jo ikke å holde meg unna jeg da, selvom jeg alltid har vært en skeptiker. Nå har jeg blitt spådd av 4 forskjellige; 1 sier at jeg kanskje vil trenge hjelp, 1 sier juli, 1 august og siste sa sommerbaby. Så nå håper jeg da selvfølgelig, og jeg blir nok veldig skuffet hvis sommeren glir forbi uten noen glade nyheter.

Er det noen som vet om de som spår inne på dib er seriøse, eller bør jeg bare glemme det jeg har fått vite?

Har det stemt for dere andre som har blitt spådd?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5333465-alts%C3%A5-denne-sp%C3%A5inga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk at jeg skulle bli gravid i februar.. Er ikke gravid enda..

Men har blitt spådd av noen som i mine øyne kan litt mer, og de sier at jeg får baby en eller anna gang i 2007 og at den sannsynligvis blir unfanget i år..

Det som er med å spå om barn og tidspunkt er at det er veldig få som klarer sette tidspunkt.. Det er en av de vanskeligste tingene å spå nemlig.

jeg har blitt spådd av en del inne på dib. Mye av det stemmer ikke. Men har sendt mail til kimby å sussan77 å synes de begge er kjempe flinke. venninna mi å mamma er også blitt spådd av dem. kimby syntes jeg var litt vanskelig å lese. men sussan77 kom med mye fra fortiden å nåtiden som virkelig stemmer. Nesten skummelt synes jeg.

Angående graviditet får vi se om det stemmer.

begge to tar betalt får å bli spådd å er seriøse.

Jeg ble spådd i januar og mars, av Hekla og Susann77. Begge mente jeg kom til å bli gravid til sommeren en gang.

Den gang syns jeg det virket leeeeenge å vente til sommeren. Nå føler jeg virkelig sommeren har kommet her, og jammen sitter jeg ikke med en liten spire i magen. Vet ikke om det bare var et heldig sammentreff, men det var jo litt morro da.

Susann77 så at det var ei lita jente som venta på å komme til oss, så da vanter jeg spent på om det også stemmer. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...