Gå til innhold

November: quinny vogn??


Elin -77

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan ikke snakke av egen erfaring, men jeg har tre venninner som alle har den,og de skryter den opp i skyene!! Jeg skal iallefall ha den typen!! Den typen vogn jeg ikke anbefaler er teutonia, har en venninne som reklamerte 3 ganger på 3 forskjellige vogner.. (hun fikk ny hver gang..) det var bare tull med de!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen erfaringer med vognen, men vi har nesten helt sikkert bestemt oss for den. Samt besafe isi-sleepi bilsete som man kan sette på understellet til vognen. Kjekt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også ei venninne som har denne vognen og sier den er helt super!! Hun anbefaler meg å kjøpe den også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken quinnyvogn er det snakk om? Kan setet festes på flere modeller og typer vogner? Om du vet da....

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt vogna, og bagen er kjempe liten men sportsvogna er super!!!Er ikke smart å kjøpe denne bagen når det ventes vinterbarn...Ikke nok plass til poser og klær..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den ikke selv, men har prøvd den noen ganger. Synes det er litt for lite demping i den til et nyfødt barn. Synes også bag-delen er alt for liten, spes. til et vinterbarn. Vil nok heller anbefale den til litt større barn som bare bruker sportsdelen.

På den ennenside begynner ofte litt større barn å bevege seg mere, og firhjulsvogner er jo litt mere stabile (med tanke på at barnet sover ute alene i vognen, de er sterke disse små, og de kan jo lett få de til å tippe over...).

 

Ikke lett.... Lykke til med vognkjøpet uansett hva du velger...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var også skeptiske til at bagen var så liten, men damen på babyshop sa noe vi ikke hadde tenkt på, at babyen er jo liten hele vinteren når vi får novemberbaby. Derfor passer det badre m liten bag til vinterbarn enn sommerbarn som vil være mye større når man skal få plass til vinterpose etc.

Var forresten ei på skravlesiden som hadde hatt voksi pose i quinny bagen uten problem... Men, jeg vil ha en litt mindre lammeullspose.

 

Tror bilsete kan festes på alle modellene, men vet ikke sikkert. Klikker på sånne braketter. Passer også til maxi cosi sete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...