Gå til innhold

Herre Jesus... Så meg selv i speilet på prøverommet i dag...

Anbefalte innlegg

Er nettopp ferdig med eksamen som har vært altoverkyggende. Det har nesten vært sånn at alt annet kom i bakgrunnen. Og i dag, når jeg endelig har tatt tida til å gå og shoppe klær (har nå bare 2-3 antrekk som det er komfortabelt i) - og så meg selv fra siden i helfigur speilet. Jøsses navn, her er det mye kropp, ja! Er nesten lamslått over hvor gravid jeg er ;-) Må forresten nevne at i går gikk jeg over i tredje trimester - 29 uker og en dag. Kommer ikke over synet i speilet. Og så sidelengs, da. Er jo svæææær! (lagt på meg 7 kilo hittil) .

Fortsetter under...

hehe..har hatt samme åpenbaring som du men jeg har ikke vært så heldig at jeg bare har lagt på meg syv kg.Det var ikke mye det; ) Jeg veide meg senest i dag og på vekta står det 81 kg.Jepp..jeg er 174 cm høy og var 64 kg før svangerskapet,så du kan regne ut selv hvor mange kg jeg har gått opp.Er i min 34 uke,håper vekten holder seg mer stabilt frammover.Ser egentlig positivt ut da den har stått på 81 kg siden uke 30.

Lykke til med dette trimestret!

Annonse

prøverom... eg skulle prøve mammabukse på h&M, vart der overbevist på at speila der viser oss enda større enn vi er.....men då eg kom heim viste det seg at det nok var berre ønsketenking...ser fram til neste sommar, då er vi sjølvsagt like `sptrettne`som før.....! -lykke til allesammen! er sjølv i veke 32.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...