Gå til innhold

Hva skal deres lille vidunder hete??? :0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får en jente, og hun skal hete Aurora Pernille...Hadde det vært en gutt, skulle han hete Philip Johannes......Men det blir jo en jente!! Lykke til med navn, vet det er vanskelig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke lett å bestemme seg, så mye fine navn, men vi venter en gutt og alternativene (foreløpig) er: Oliver, Sondre, Jonas eller Adrian.

Skrevet

vi har en olliver,år vi gutt ijenn blir d samuel etter bestefaren min.blir d jente.....gabriela, noomi,jasmin,nemi,vendela....++++++++++litt vanskli

Skrevet

Oi vi har en lang liste,blir jente i følge UL..

Mille (+ mellomnavn?), Aurora, Julie/a, Linnea, Maiken,Tiril, Camilla...

Et av disse tror jeg det blir :-)

Skrevet

Om det blir en jente skal hun hete Mathea og om det blir en gutt skal han hete Isak. Har en liten gutt som heter Elias fra før:-)

Skrevet

Min datter skal hete Victoria.

Har en gutt fra før som heter Simen. Hadde vi fått en gutt til vurderte vi Oskar, Marcus eller Martin.

Gjest leelu23 *27.11.2006*
Skrevet

Gutt : Tobias

Jente : Elina :)

fine begge to syns vi

Skrevet

Ane, Julie, eller begge Ane Julie

Madelen (pappan vil men ikke jeg)

Men hvis det skulle komme en gutt så blir det Victor

Skrevet

Jeg har skrevet en lang liste med jente navn, jeg liker dem litt spesielle og vil ikke ha ett gammelt norsk navn. og helst ikke ett navn som alt for mangen andre i området heter.

Men har en samboer som er stikk motsatt- han kommer med de styggeste navna dere kan tenke dere.

Min liste er : Wanessa-Michell .Yessica- Reelen , Vendela , Adeleine,

Emma - Cerina(e) , Colleen , Linette ,Linnea , osv osv

Guttelista er kort ; Robin , Oliver , Nathaniel , Arian

Jeg vil og vite hva kjønn det blir , men det vil ikke han.

Så han kom med en deal ,,,jeg kunne få vite det om han fikk velge navn.

UAKTUELT- den ungen må gå med det navnet resten av livet sitt ;)

Skrevet

Får vi jente skal hun hete Aurora. Det navnet liker vi kjempe godt begge to og det har derfor aldri vært en diskusjon. Synes det er mye verre med guttenavn så der har vi ikke bestemt oss enda. Jeg har skrevet en lang liste med navn jeg liker så vi blir nok enige om noe til slutt. Skal på UL på Ullevål 11. juli og satser på at vi får vite kjønnet da :-) Gleder oss...

Gjest venus 2
Skrevet

Vi får ei jente og henne skal vi kalle Amalie:)

Skrevet

får vi gutt blir det lille mathias,og blir det jente blir det lille celina:o)

Skrevet

Har ei datter på snart tre som heter Amalie, syns det er så utrolig søtt navn :o)

Skrevet

vår lille gutt skal hete Neo....har ei jente på 8 fra før som heter Victoria Andrea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...