Gå til innhold

Hva skal deres lille vidunder hete??? :0)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ang skrivemåte vet jeg ikke helt. Skrivemåte har vi ikke diskutert så veldig. Har tenk at med j så blir liksom navnet litt mer svensk, men vet ikke hvorfor, så vi heller vel mot med i.

Vi vil ha et navn som "passer til" storebrødrene sine navn, og helst har seks bokstaver.

Ellers har vi Anette og Agnete også som aktuelle navn.

Har dere flere "på lista"?

Annonse

Vi hadde navn før ungen ble laga..

Jente: Julia Maria ( kalt Julia)

Gutt: Odin Alexander ( kalt Odin)

Ul viste gutt og jeg føler også at det lir gutt .. så et er nok en Odin som sparker og bokser inni der ja;)

Mannen min er ikke så engasjert i navnediskusjon ennå. Foreslo Felix her en dag å da holdt ha på å gå i bakken. 2 stykker som han jobber sammen med har hunder som heter det, he he..

Synes det er innmari vanskelig.

Av jentenavn liker jeg Emma, men det er så innmari vanlig.

Men:

Jente: Emma, Sofie, Emma Sofie, Mathilde

Gutt: Martinus(sønnen vår heter mathias så det blir alt for likt), har ellers ingen andre gutte navn... :(

Annonse

Vi har hatt guttenavn klart leeeeenge, det blir Alfred Nicolai etter to av tippoldefedrene...hvis det blir jente skal hun hete Isa Malene. (Malene har vi diskutert lenge, og Isa ble skutt som en pil inn i hodet for et par mnd siden, og har sittet fast der siden!) For oss var det viktig at det var gode tradisjonsrike norske navn - og det synes jeg vi har fått til. :)

Men det er utrolig mange fine navn dere har funnet på, må jeg si! :) Fikk et par til på listen nå - i tilfelle det ikke er en Alfred som kommer ut, hehe

Har tenkt å kalle opp jenta mi etter farmoren min som døde nå i helgen.. Så blir nok Emilia Helene som blir navnet hennes, ja! :)

Om det skulle vise seg å være en veldig sjenert gutt som bor i magen min, så er jeg jammen ikke sikker på navnet! Men etter å ha lest litt her, så vurderer jeg jammen meg Marcus, ja.. Jeg ble skikkelig forelsket i det navnet, jeg!! Tihi!!

Vi tror at vår lille skal hete Tiril. Mannen min som plutselig kom på det, og det er veldig fint. Hadde det blitt gutt ville det nok blitt Vetle. Ellers liker jeg veldig godt Elias og Mattias. Men de er det mange av i vår familie og omgangskrets!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...