Gå til innhold

Hva skal deres lille vidunder hete??? :0)

Anbefalte innlegg

Jeg er litt nygjerrig om noen av der allerede har funnet navn på den lille???Jeg er ennå i tvil hvilket navn jeg skal velge så det er godt å få litt inspirasjon fra dere.

Jeg har ei jente fra før som heter Nathalie og siden jeg venter gutt denne gangen hadde det vært fint med noen tips til flotte guttenavn:0)

Hilsen lykkelig mamma som blir mamma igjen:0)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5333300-hva-skal-deres-lille-vidunder-hete-0/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har blitt veldig glad i navnet Elliot som plutselig dukket opp her en dag. Vi har vært innom andre også, men vanskelig med guttenavn. Av jentenavn (hvis det blir det en annen gang) liker jeg Hannah, Norah og Amy. Trenger et navn som passer både på engelsk og norsk da mannen min ikke er norsk og etternavnet vårt er engelsk/irsk..

Annonse

Et vanskelig spørsmål!!! Vet ikke kjønnet sikkert...får firhåpentligvis vite det ved ul i uke 32. Har to fra før, Sondre og Ingeborg. Synes det er vanskelig å finne navn som passer til disse. (Begge navnene er norrøne, og hadde vært fint med et norrønt som klang bra til de to...) Jentenavn er klart tror jeg; Sigrid, men guttenavn er vanskelig. Blir ikke enige om noe som helst jeg og mannen. Og de vi finner er enten ikke norrøne, eller passer ikke godt til de to andre. Er jo SÅ mange fine navn å velge i også...huff...men det er nå et hyggelig problem å gruble litt på.

Fortsatt god sommer alle.

Fadderbarnet mitt heter Brage. Nydelig navn :)

Har fått vite at vi skal få jente, hun heter allerede Isa. Det het hun i det hun var påtenkt ...

Om det nå skulle vise seg at det blir en gutt likevel, så blir Isa til en Balder. Norrønt gjelder veldig for oss også...

Vår lille beibi var så sjenert, så vi fikk ikke se kjønn... men hvis det blir gutt skal han hete Elias, det har vært klart fra dag 1 :) men jentenavn er vi veeeeeeeeldig usikkre på; Amanda, Oda Sofie, Sunniva eller Pernille. Jeg er mest for Amanda, og han for Sunniva, og de to andre er vi ganske enige om=)

Annonse

Vår lille gutt skal hete Tirian, dette navnet var det pappa`n som fant på og han aner ikke hvor han har det fra. Jeg fikk det ikke ut av hodet i 2uker og plutselig likte jeg navnet og sa det til han at gutten skal få hete Tirian og da ble sambo overasket at han fikk lov å kalle babyen for det ;o)

Fra før har vi William Aleksander. (Bruker bare William da)

Her er det diskusjoner som løfter taket, jentenavn hadde vi klart, men så viste det seg å være en liten gutt der inne, og vi er ikke enige om et eneste navn, kommer til å bli navnløs denne lille stakkaren her,hehe.

Godt vi har noen måneder igjen:)

Pappa vil ha Andreas, Alexander eller Robin

Mamma vil ha Emilian, Philip eller Nicolay.

Hei!

Vi vet ikke hvilket kjønn det blir, men blir det gutt, så blir det Oliver. Det er nesten helt bestemt. Men blir det jente er det litt mere ubestemt, men tror det ligger an til at det blir Maiken/Majken. (Ikke helt enig om skrivemåte.. )

Samme her også ja, angående Majken/Maiken, det er pappa'n som ønsker det mest.. Men synes ikke det er så verst jeg heller nå, når jeg har fått tenkt litt på det. Men hvilken skrivemåte synes du er finest rudolfine, m jente? Jeg heller mot Maiken jeg da.. vet ikke hvorfor..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...