¤ Solsikken ¤ Skrevet 12. juni 2006 #1 Del Skrevet 12. juni 2006 Vet ikke helt hvorfor, men jeg både tiltrekkes og frastøtes av dette med spådom.. En grunn er vel at om jeg (som prøver å bli gravid nå) får beskjed om at det tar laang tid, så vil jeg jo bli trist selv om jeg vet at jeg må ta ting med en klype salt.. og det hjelper vel ikke på prøvingen... Samtidig er det jo så spennede å få "vite". Egentlig tror jeg ikke det kan gå an, men når flere sier at det stemmer sååå bra for dem, da blir jeg nyskjerrig likevel ..og det igjen rokker litt ved mitt rasjonelle jeg.. Vet jo at jeg bør ta det med en god porsjon humor, men.. er det at jeg "ikke egentlig tror på dette" til hinder for at dere kan spå meg om det likevel skulle være så at dere har spesielle evner? Litt vanskelig å forklare dette..skjønner dere hva jeg spør om? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5333277-bli-sp%C3%A5dd-egentlig-skummelt-hva-gj%C3%B8r-dere-sp%C3%A5damer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterSol+2 Skrevet 12. juni 2006 #2 Del Skrevet 12. juni 2006 Akkurat noe av det samme jeg lurer på under "i alle dager"! Godt formulert. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5333277-bli-sp%C3%A5dd-egentlig-skummelt-hva-gj%C3%B8r-dere-sp%C3%A5damer/#findComment-5334141 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nit@™ Skrevet 12. juni 2006 #3 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg ser i "bilder". I heldige fall en "film snutt". Noen ganger må jeg lese tråden maaange ganger..., andre ganger faller det på plass med en gang.. Hadde en i går som var like klar som om jeg skulle sett det på tv. Det er ganske gøy, men ikke ofte det er så klart... For meg kan det være et hinder at du er skeptisk, da får du en slags "sperre" som gjør det litt vanskelig. Du skal ta det med en klype salt, eller som jeg sier: en hel kg! Og du bør i alle fall ikke basere livet ditt på det!!!!!! Kan skjønne alle som er skeptisk til det! Jeg nektet selv lenge for at jeg hadde noen slike evner selv.. Mannen min skjønner det ikke, men respekterer at slik er det! Han har jo fått bevis! Han kjører lastebil (lokalt), og jeg kan snakke med han på tlf og forklare akkurat hvor han er.. Så han tør ikke gjøre noe sprell nei.. *ler* Sikkert andre som er her som spår på andre måter en meg, så det overlater jeg til dem å svare på.. :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5333277-bli-sp%C3%A5dd-egentlig-skummelt-hva-gj%C3%B8r-dere-sp%C3%A5damer/#findComment-5336287 Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterSol+2 Skrevet 13. juni 2006 #4 Del Skrevet 13. juni 2006 Men kan du bare se positive ting, eller kan du se negative ting også? Syns du det var skummelt når du oppdaget evnene dine? Er ganske spennende, sånne ting som det der! Må inrømme at jeg har problemer med å "åpne opp", men det er kanskje fordi jeg er redd for hva jeg kunne komme til å oppdage, hvis jeg først lot slike ting komme innpå, om du skjønner? Hvor gammel var du da du oppdaget denne gaven? Veldig interessant, altså! Og ikke hør på de som klager på dere, herligheten, det må jo være slitsomt å sitte sånn å bruke så mye av fritiden sin på å se om folk får drømmene sine oppfylt? *klem* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5333277-bli-sp%C3%A5dd-egentlig-skummelt-hva-gj%C3%B8r-dere-sp%C3%A5damer/#findComment-5344330 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nit@™ Skrevet 13. juni 2006 #5 Del Skrevet 13. juni 2006 Husker ikke helt når jeg startet med "syn", for i starten så ville jeg vel ikke helt tenke hvorfor en gang. Datteren min er 16, og har samme evner. Jeg kan se negative ting også. Og det er ikke noe særlig da.. Til og med når det gjelder meg selv og familien. Både jeg og datteren min hadde for 5 år siden samme syn om at det brant i huset.. Jeg hadde sett det, men sa jo ikke noe til noen, men når datteren min sa hun var redd for brann i huset, spurte jeg hvorfor, og hun sa hun hadde "sett" det! Uka etter startet det brann i det elektriske hjemme! Alt gikk heldigvis bra, også fordi vi var forbredt på at noe kunne skje. Så i hode hadde jeg alt klart for hva jeg måtte gjøre "hvis...." De fleste har faktisk opplevd noe "overnaturlig" Har du noen gang opplevd å komme inn et sted og tenke: her har jeg vært før.. Selv om du vet at du aldri fysisk har vært der? Eller stå å prate med noen og tenke: Denne samtalen har jeg hatt før.. Du skal ikke være redd får å åpne deg, men jeg forstår godt de som synes det er litt ekkelt. Ikke alle som spår er like fornuftige heller. Har selv erfart at en skal ikke tro alt en hører. Har blitt spådd 3 ganger selv og ingenting av det har vist seg å stemme.... Min mann ble spådd for litt siden, så får se om det holder stikk da :-o) Jeg spår egentlig ganske lite nå. En blir veldig sliten av det.. også har jeg Lillemann på 5 mnd som krever sitt. Jeg tar aldri betalt for det, for jeg synes ikke det blir riktig for meg! Synes bare det er koselig at folk vil jeg skal spå dem, men av og til blir det litt mye, så da må jeg bare ta en pause.. Også blir det som regel såååå seint.. Slik som nå ) ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5333277-bli-sp%C3%A5dd-egentlig-skummelt-hva-gj%C3%B8r-dere-sp%C3%A5damer/#findComment-5346827 Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterSol+2 Skrevet 14. juni 2006 #6 Del Skrevet 14. juni 2006 ooh, nå skvatt jeg litt, for akkurat det med brann har jeg "forutsett" også. Ikke akkurat at det skulle begynne å brenne, men at noe fælt kom til å skje, og så brant huset til en i familien ned! (innså etterpå at jeg jeg malte mens jeg bekymret meg over denne følelsen, var flammer, selv om jeg selv tenkte at det kanskje var "røde trær" -jeg maler på intuisjon) Kanskje alle mennesker besitter denne gaven, på en måte? Men det er jo ofte en "aner" ting som kommer til å gå galt, og så går det ikke galt også da...? Veldig spennende altså! Har tenkt masse på denne siden i det siste, og syns det er veldig facinerende. Får noen tanker rundt noen av de som er her ("syn" om du vil) men jeg er jo oppdratt så strengt, så tør ikke si noe til noen, i tilfelle det skulle bli tatt ille opp eller noe. Skjønner jo at du blir sliten,bare å svare på så mange innlegg, må jo være slitsomt;) Ønsker deg en fortsatt god dag! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5333277-bli-sp%C3%A5dd-egentlig-skummelt-hva-gj%C3%B8r-dere-sp%C3%A5damer/#findComment-5348212 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå