Gå til innhold

April: Dere som har bil lappen,og andre som vet=)

Susan*lillegutt og mini*

Anbefalte innlegg

står det på fremsiden av deres hvor lenge den er gyldig?

det står ikke noe på min,står under der datoen for da du fikk det,har hatt den i snart 4 år,men har ikke fått noen beskjed om å hente nytt eller noe,og på baksiden nederst står det når prøvetiden gikk ut,står det på deres også..eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er faktisk ikke sikker..., mitt ligger ute i bilen i garasjeanlegget. På fremsusden husker jeg ikke hva det står, men bak mener jeg at det står til jeg er 100???? Hørtes litt rart ut...hm...jeg trekker meg og overlater spørsmålet til noen andre jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg måtte fornye mitt før det hadde gått 2 år, og deretter står det til 2075, eller når eg er 100...

Men eg trur det var noko nytt nokre år etter eg tok lappen (*hjelp*det var i 93), så eg er ikkje sikker på om dei som tok lappen etter det måtte fornye det.

Men elles trur eg ikkje du får beskjed frå nokon om at du må gjere det, du må passe på sjølv. Eg måtte gå på biltilsynet og bestille nytt sjølv, og passe på datoen. MEN; som sagt trur eg det var noko forandringar nokre år seinare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke du trenger å fornye det?? mener å huske det stod både dato for når det går ut, og dato for når prøvetiden er over på den første lappen jeg fikk (da jeg var russ for snart 10 år siden). mistet det, så skaffet nytt for 4-5 år siden og da var det ingen som spurte om noe annet enn legitimasjon og bilde i alle fall... så dukket den gamle lappen opp igjen og jeg "jukset" ved å ha dette liggende i bilen fast, mens jeg hadde den nye i lommeboka. ble tatt i fartskontroll (GRRRR) på ferie i 2004 og da viste jeg den gamle lappen. ingen som kommenterte noe om at det var utgått da i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok:) takk for svar dere=)

tror ikke det spiller noen rolle at det ikke står på fremsiden hvor lenge der er gyldig,siden det står på baksiden at jeg har det til jeg blir 100 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok förerkortet i -98 og på mitt står det att det går ut 2080 altså når jeg er 100 år.

Jeg har aldrig byttet förerkort etter att jeg har fått det.Men nå må jeg nesten gjöre det snart ettersom jeg har giftet meg og tatt mannens etternavn og så bor jeg i sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...