Gå til innhold

Anbefalte innlegg

datteren min er snart 5mnd og jeg ammer henne. Men for en stund siden begynte hun å bli så sinna når jeg ammer. Først suger hun som bare det, og etter en liten stund blir hun skikkelig sinna, tar tak i puppen med munnen og drar den utover, mens hun skriker sånn sinna, gjør det flere ganger etterhverandre. Noen andre som har det sånn og vet hva det kan være.? er ganske sikker på at hun ikke er mett, for hun gjør det rett etter hun har begynt å spise, og hvis jeg tar henne vekk er det galt og....! Hun er ganske god og rund , så man skulle tro jeg har nok mat til henne og'.

blir så frustrert av det.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5333173-sinna-n%C3%A5r-hun-blir-ammet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er hun trøtt når hun gjør dette? Få henne til å sove og tilby mat etterpå. Slettes ikke sikkert hun er sulten selv om du tror hun er det. Hvis du stresser deg opp kommer ikke melka fort nok og da blir de også frustrert. Stol på at du har nok melk hvertfall!

Hun er ikke bare utålmodig og prøver å få melka til å komme fortere? Hender at de må suge litt for å få i gang utdrivningsrefleksen...

Tulla mi på tre mnd. slipper av og til puppen rett etter hun har begynt å suge og sutrer/griner litt. Får henne til å ta puppen igjen, og så fort melka virkelig begynner å komme blir hun strålende fornøyd og spiser i vei :-)

Har samme problemet, hatt det siden 3 uker, han er 8 uker snart, bytt pupp, det skal hjelpe for der strømmer melken mer og fortere...

etter 5 min har de tømt 90% av brystet. kan være de er mer tørste i varmen. Skader ikke å prøve, funker her, så får han heller suge lenge på andre brystet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...