Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror mitt hår snart blir helt borte ja.. Begynte ikke å miste før han var nesten 3 mnd. Har ammet hele tiden. Men nå detter det av i dusjen, når jeg grer meg, når jeg tar i det, når gutten drar i det, når jeg tar i hårskum, når noen SER på det omtrent.. Ikke mye moro det der nei.. Har ikke noe tips da.. Tror vel egentlig ikke at det hjelper med sånne styrkende shampo'er heller..

når man ammer mister man edel hår fordi, man bruker så mye energi og næring av seg selv. Og siden håret er noe kroppen ikke trenger, så er det det man mister...Vi er egentlig ganske bra laget sånn....tenk om noen viktige organer skulle sviktet i stede....!

Det er ikke mye man kan gjøre med det, kanskje det vil hjelpe litt med vitaminer?

Stort sett kommer det meste tilbake igjen:)

Annonse

Hei

Ikke pga amming at dere mister håret, jenter! Det er fordi man i graviditeten ikke mister noe hår pga hormoner og greier. Ca 3mnd etter fødsel begynner kroppene våre å stabilisere seg, og da skal vi miste alt det håret vi skulle mistet i de 9mnd vi har vært gravide og de 3mnd frem til vi begynner å miste det................... HJELP!!!!!! Jeg GRUER meg........ Tulla er 2mnd nå, og jeg har fått kjempe tykt hår..Vil ikke miste det... Men vet det kommer. Hadde en dødfødsel i 2004, og nøyaktig 3mnd etter falt det av... I store dotter, ÆSJ!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...