Gå til innhold

Et lite spørsmål fra en utålmodig sjel:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil berre si til deg at jeg hadde ventet til ikm dagen. Noen får positivt dagene før, men svært få. de fleste får pos på dagen eller dagene etter. Grunne til at jeg ville venter er fordi:

det sies at 50% av de som blir gravid mister, de fleste merker det ikke fordi det kommer som en vanlig mens. Vet det er flere som har testa positivt på tester mange dager før ikm, men så kommer mensen likevell. da skylder mange på testene, men saken er nok den at personen har vert gravid, men det ble ikke noe mer av det.

Håper du blir mer klok. Kommer ikke mensen som vanlig er kjangsen MYE større for at det ska gå bra

Jeg ville også ventet til ikm-dagen.

Men var det ment slik som du skrev det, med at det var rundt ikm en blir gravid? For det stemmer ikke, man blir gravid under eggløsningen, som er ca to uker før ikm. Når da ikm evnt ikke kommer, er du fire uker på vei. (Svangerskapet regnes fra første dag av siste mens)

heh, nei det var ikke det jeg mente. man blir gravid i eggløsningen. Men mange av de som mister, mister på IKM dagen uten å vite at de er gravid. derfor ville jeg ventet til IKM dagen med å teste. Da slipper man å være ekstra nervøs for at mensen skal komme.

vet ikke om det ble klarere?

Nei, nå misforsto du litt.. ;)

Det var ikke til deg jeg skrev det med å bli gravid rundt ikm, det var det HI skrev, så svaret var til henne... Hvis du leser første innlegg en gang til, ser du kanskje hvorfor jeg svarte det. Hun skrev nemlig slik at det virket som hun trodde det...

Svaret ditt var da alldeles klart og tydelig! =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...