Gå til innhold

Februar: Noen som holder på med tenner? tror marikken får noen snart....


PMST

Anbefalte innlegg

vet ikke hvor lenge det er før de kommer gjennom ,men her er det liv!!! hun er hysterisk..verker i gommene helt hovene..er sutrete og ukomfertabel merker jeg... og er ikke enkel...Stakkars lille...

 

hvordan ligger det an med deres?

 

har dere tips til enklere hverdag under tannfrembrudd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke sett noe på lillegutt enda. Jeg har kjøpt Dentinox NAF på apoteket som jeg har i bakhånden til tennene kommer. Det er noe du kan smøre på gommene som virker smertestillende. Ellers så kan du prøve med Paracet supp hvis det er feber og smerter.

 

Håper det ikke varer for lenge på hver tann;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er leeenge til! Ser tydelig nen tenner, men er ennå "inni" gommene. Frykter den dagen det blir amming+tenner....= AU!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mi synnemor holder nok på med tenner..

Hun er urolig og har hatt feber, sikler enormt og vil tygge på alt!!

Håper også at det ikke tar så alt for lang tid før de kommer igjennom..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen kommet enno;( stakkars,,helegommen nede er hvit prikket i store buler..skikklig hoven..ser ut for 6-7 stk som presser på..ligge laaaangt oppe..

 

og enda kan det gå lenge til de bryter gjennom...huff... har paracet og dentinox..

 

har hørt hvitløk..!! er ett kjerring råd mot vonde gommer..brukes i andre land? har ikke prøvd det selv..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snuppa fikk sin første tann i dag...

Har vært litt sutrete de siste dagene, men har ikke kunne sett eller kjent noen tann før i dag... Den ene er igjennom allerede og det er en som ligger rett under overflaten...

smører dentinox på.. det hjelper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, alle andre tror det bortsett fra meg... hun sikler og skal putte ALT i munnen... hjemme måtte vi gi henne ei tresleiv for ingenting annet fungerte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Snuppe blir 6 mn 10 aug og har fått 5 tenner,de to nede i midten kom først og kom ca på 4 mnd dagen:)

 

Stolt mamma:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanna holder på å få ei tann... ser en liten hvit prikk i gommen, og svigermor klinket i den med en teskje og det kom lyd!

 

i går ble Hanna syk... litt feber og tett... kanskje tanna som gjør det?

feberen har heldigvis gått over nå da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...