Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du skriver du ikke vil ha svingbare hjul, men jeg foreslår carena easy alikevel.den er billig,lett, tar liten plass, og kan legges helt ned.jenta mi på 15 mnd sover ypperlig i den.Hjulene framme er doble og svingbare ,men kan låses slik at de ikke svinger.Mye vogn for 1000 kroner:-)og så har de den i mange farger, jeg har den i rød og er kjempefornøyd asså:-)

Emmaljunga Scooter har jeg hørt mye positivt om.

Samme med Easywalkeren.

Har en Carena Easy selv, og er veldig fornøyd med den, men har ikke planer om å bruke den som annet enn senter-vogn og på ferie, for jeg har en Teutonia jeg bruker til vanlig, men jeg har en venninne som har brukt bare denne til jenta si siden hun var 11 mnd- og det har gått veldig fint. Kan jo ligges flatt + ta opp fotbrettet, så ungen sover jo godt der og de svingbare fremhjulene kan jo låses. Dessuten er hjulene litt større på denne enn på de "vanlige" paraplytrillevognene, slik at den nok er bedre å bruke ute på vei/grus ol.

Jegg har også grublet på det samme, kjøpte en brio race som var suveren å trille, men fordi duovogna står i barnehagen, må jeg ha ei som kan legges mer ned. Vurderte lenge emmaljunga scooter, men ser at den bare kan legges litt lengre ned enn race, så jeg endte opp med troller shopper fra www.rudo.no Har ikke fått den ennå, så jeg tør ikke si noe om kvaliteten, men den kosta 1290, har store hjul, og kan legges nesten helt flatt (kan brukes med softbag. Lett vogn som blir liten sammensagt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...