Gå til innhold

Jeg er så trøtt og deppa.


cloud watching

Anbefalte innlegg

Jeg er så immari trøtt for tida. Ligger rett ut på sofaen og klarer ingen ting. Tenker at jeg aldri kommer til å ha ork til å være mamma hvis det skal fortsette sånn. Har lyst til å dra og trene, men det er så varmt og jeg blir jo utslitt av trappene her hjemme.

Feit føler jeg meg og. Er ikke særlig langt på vei, så det er ikke gravidkiloer heller. Jeg prøvde en shorts jeg gikk masse med i fjor og da var den nesten litt stor. Nå fikk jeg så vidt igjen øverste knappen og da tøyt magen utenfor. Syte, syte, jeg veit. Det er nesten ingen som veit jeg er gravid så jeg kan ikke klage til særlig mange heller. Sambo er på jobb til seint i kveld også.

 

Wæææææææææææææææææææææææ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å som jeg kjenner meg igjen! Er også trøtt og atter trøtt (det går litt opp og ned, men noen dager er håpløse, bare jeg ser sengen har jeg lyst å stupe nedi). Jeg har en gutt på 4 som krever sitt også, så samvittigheten er til tider mørk.. Forsøker å trøste meg med at det blir bedre ( det mener jeg da virkelig å huske.. :-) )

Mitt råd er å hvile, gå en tur (det er iallefall bedre enn ingenting) og drit i om buksene strammer, kjøp en ny!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...