Gå til innhold

Skuffende utvalg i mammaklær

Anbefalte innlegg

For det første så ser jo mye av mammaklær ut som om de kunne falle i smak hos bestemora mi, og for det andre så er det jo bare xs å oppspore (på H&M i hvert fall)

Jeg må allerede bytte ut en del av garderoben min og sliter veldig med å finne noe som passer... Hvor kjøper man klær da?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5332431-skuffende-utvalg-i-mammakl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff ,det er ikke lett dette med klær nå!! Jeg har gått til innkjøp av to jeans i noen str. for store, dermed kan jeg ha de under magen, egentlig helt greit. Synes også utvalget er elendig på H&M for tiden... Lange singletter kjøpte jeg på Peder Risøe - 149,- for 2, greie og ha både med og uten langarmede inni eller utenpå...Shortser finner du på Veo Moda i myk deilig bomull som ikke strammer.... Så finnes det mange varianter av tunikaer og store gode sommerkjoler, da!

Lykke til med mageshopping!! :))

Ja, jeg er veldig glad for at moten går mye på lange topper, da er det i hvert fall litt utvalg i overdeler. Jeg sliter mest med bukser, jeg har allerede fått en del mage så ingen av mine gamle bukser passer. Fint det er sommer med masse skjørt og kjoler ja ;)

Forresten, Popkind, takk for tlf nr til gyn i Lillestrøm. Skal på UL om to uker der ;)

Elendig utvalg! Kikket på HM, var 2 bukser der og det så ut som de hadde hengt der noen år, ukurante størrelser selvsagt. Overdelene var bare tatt fra "stor dame" avdelingen.

Kikket i andre butikker også, men de har jo ikke mamma-avdelinger i det hele tatt.

Må utenbys for å finne noe skjønner jeg. Blir vel en Oslo-tur når magen kommer, eller kanskje bare Tønsberg :)

Jeg tenkte meg en tur på Den kule mage på grunerløkka i dag jeg, har ikke vært der før. Må finne noe til et bryllup....ikke lett når man føler seg ekstra kvapsete. Fått tidlig mage denne gangen, men det er jo endel kvapse fett ytterst før den blir hard og stram.....og det ser jo digg ut i tynne sommerkjoler;)

Annonse

Jeg har funnet ut at det er lite OK å finne på H&M og i de andre kjedebutikkene. Prøv heller i spesialbutikkene! Der har de mye fint og som regel får en god hjelp der også. Søk på "Mammaklær" på gule sider, så finner du nok noe i nærheten av der du bor. Jeg vet i hvert fall at det finnes i Sandefjord, Moss, Oslo, Gjøvik, Stavanger, Bergen, Trondheim og sikkert flere steder, også.

Det er jo så viktig med gode klær som ser OK ut og ikke blir verken "sæggete" eller kjerringaktige. Jeg har i hvert funnet mye fint som tåler å både brukes og vaskes mye.

idag,faktisk skulle jeg en liten tur til H&M for å finne meg eventuelt bare EN topp og EN bukse.. gledet meg som et barn, for jge har bare en bukse og en topp å gå i.. IKKE ETT PLAGG!!! Så ut til å være til bestemora mi alle jo! Fant to bukser som så greie ut, og det var MANGE av dem der, hang liksom 20 på ene knaggen der, men ALLE var jo i XS! *snufs*

ble så lei meg.. endte med at samboeren min kjøpte seg masse klær i stedet, han som har TUSEN ting fra før..(sånn forfengelig han se:P)

så da gikk jeg slukøret hjem og tenkte.. jaja.. får holde meg inne de neste fem mnd jeg da..:(

makan til folk, ta inn så stygge og gammeldagse klær!

Linex har begynt med mammaklær i noen avdelinger. De var faktisk fine mote ting. Jeh har kjøpt er tøfft skjørt og en ganske kul olabukse. De kjærne lignet slett ikke på de som er på HM nei. De hadde skrevet at nye moteplagg i mammaavd. skulle komme inn hver uke, så jeg gleder meg til å se videre. ... Lykke til alle mann!

Annonse

Jeg var på Lindex i Bergen, og der var det bare xs og s. Som om jeg hadde kommet i det uten å være gravid.. i tillegg skulle de ikke ta mer sommertøy inn. Hvorfor i helvete (beklager ordbruken) tar de inn så mye i de minste størrelsene når vi som er gravide vokser og blir større...??

Hadde det ikke vært for at venninen min gikk gravid i fjor (ca. like langt på vei på denne tiden) så hadde jeg ikke hatt mye å gå i. Vi er ca samme størrelse og jeg fikk en hel pose med klær av henne.. fine ting.

Hun reddet meg big time!

Dropp mammaklærene på H&M, de er stort sett bare tragisk ut i fra det jeg har sett. Men hvis man titter andre steder i butikken, så har jeg funnet ut at de faktisk har noen bukser med strikk i livet. Kjøpte meg en linbukse der rett før helga som jeg kan ha leeenge. :)

Eneste som kan være ok av mammaklær der er noen av kjolene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...